Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Έγινε ξανά μαμά η Έφη Αχτσιόγλου

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

«Αγορομάνα» για δεύτερη φορά έγινε η πρώην υπουργός βουλευτής της Νέας Αριστεράς Εφη Αχτσιόγλου.

Γέννησε χθες το δεύτερο αγοράκι της με φυσιολογικό τοκετό και, όπως μαθαίνουμε, μαμά και γιος χαίρουν άκρας υγείας. Το μωράκι γεννήθηκε περί τα 3 κιλά και είναι καρπός της αγάπης της βουλευτή με τον Δημήτρη Τζανακόπουλο, πρώην υπουργό και νυν βουλευτή επίσης της Νέας Αριστεράς.

Το ζευγάρι, ακριβώς επειδή περίμενε το δεύτερο παιδάκι του, έκανε μερικές ημέρες νωρίτερα το πάρτι γενεθλίων του πρώτου παιδιού, του 4χρονου Αρη, όπως έγραψε προχθές η στήλη.

«Ο γιος μου με ρώτησε αν το μωράκι μέσα στην κοιλιά είναι και με τη δική του μαμά. Και του είπα ότι η καρδούλα της μαμάς μεγαλώνει και θα αγαπάει και τους δύο το ίδιο και τα λοιπά» έλεγε προ ημερών σε συνέντευξή της η Εφη Αχτσιόγλου.

Τις επόμενες ημέρες το αγοράκι και η μητέρα του θα πάρουν εξιτήριο από το μαιευτήριο «Ιασώ» για να γνωρίσει και τον αδελφό του τον Αρη, που περιμένει στο σπίτι με αγωνία!

ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

Εδώ μένει για πάντα η Αλίκη

Εδώ μένει για πάντα η Αλίκη

Οσα παίρνει ο άνεμος 

Οσα παίρνει ο άνεμος 

Για φαγητό στον Τάκο

Για φαγητό στον Τάκο

Νίκος Παναγιωτόπουλος: Ο «καύσωνας» με τους Τούρκους το 2020, ο Τραμπ και το σκληρό ροκ εκτός πολιτικής

Νίκος Παναγιωτόπουλος: Ο «καύσωνας» με τους Τούρκους το 2020, ο Τραμπ και το σκληρό ροκ εκτός πολιτικής

Βραβείο «Φάνη Πετραλιά»

Βραβείο «Φάνη Πετραλιά»

Με στίχους του Κηλαηδόνη η ομιλία του Κώστα Καραμανλή

Με στίχους του Κηλαηδόνη η ομιλία του Κώστα Καραμανλή