Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

COVER STORY

Ζευγάρι ηθοποιών που συμπρωταγωνιστούσε σε σειρά χώρισε μετά από δύο χρόνια σχέσης

03/10/2025 - 11:02 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ένας ακόμα χωρισμός στη σόουμπιζ!

Η Άσλεϊ Παρκ η πρωταγωνίστρια της σειράς «Emily in Paris» και ο Πολ Φόρμαν που ήταν συμπρωταγωνιστής της ήταν ζευγάρι δύο χρόνια. Σύμφωνα με το αμερικανικό People το ζευγάρι έχει τραβήξει χωριστούς δρόμους.

Χώρισαν σύμφωνα με το TMZ τον Σεπτέμβριο και δεν ήθελαν να το δημοσιοποιήσουν. Οι φήμες ξεκίνησαν όταν η ηθοποιός πήγε στον γάμο της Σελένα Γκόμεζ χωρίς τον σύντροφό της και είχε σχολιαστεί αρκετά.

Η πρώτη εμφάνιση του ζευγαριού ήταν παπαρατσικές φωτογραφίες σε δείπνο του το 2023 ενώ επίσημα κυκλοφορούσαν από τον Ιανουάριο του 2024.