Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Μάρκος Σεφερλής: «Καθόλου δεν μου λείπει η τηλεόραση, επιλογή μου ήταν να απέχω»

30/01/2026 - 15:57 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ο Μάρκος Σεφερλής πήγε στο γήπεδο και εκεί τον εντόπισαν οι τηλεοπτικές κάμερες. Ο ηθοποιός ρωτήθηκε αν του λείπει η τηλεόραση καθώς δεν συμμετέχει κάπου την τρέχουσα σεζόν. «Πάρα πολλά συζητιούνται και καλώς συζητιούνται. Δε μου λείπει καθόλου το τηλεοπτικό κομμάτι. Έχω κάνει πάρα πολλή τηλεόραση.

Επιλογή μου ήταν να απέχω. Όταν έρθει η στιγμή θα κάνω και τηλεόραση. Ετοιμάζω πολλά πράγματα», ανέφερε. Αν θα είναι στο MEGA ή στον ALPHA όπως ακούγεται χαμογελώντας είπε: «Εσείς που είστε μες στα πράγματα ξέρετε καλύτερα».