Μια κίνηση που δεν πέρασε απαρατήρητη έκαναν η Νικόλ Κίντμαν και ο Κιθ Έρμπαν λίγους μήνες μετά την ολοκλήρωση του διαζυγίου τους.
Ο 58χρονος τραγουδιστής ευχήθηκε δημόσια στην πρώην σύζυγό του για τα 59α γενέθλιά της, δημοσιεύοντας ένα λιτό αλλά ιδιαίτερα προσωπικό Instagram Story. «Χρόνια πολλά Νικόλ Μαίρη», έγραψε χαρακτηριστικά, χρησιμοποιώντας το μεσαίο της όνομα, μια λεπτομέρεια που δεν πέρασε απαρατήρητη από τους θαυμαστές τους.
Από την πλευρά της, η βραβευμένη ηθοποιός φρόντισε να τιμήσει τον πατέρα των παιδιών της με αφορμή τη Γιορτή του Πατέρα. Σε ανάρτησή της δημοσίευσε μια φωτογραφία του εκλιπόντος πατέρα της αλλά και ένα τρυφερό στιγμιότυπο του Κιθ Έρμπαν με τις δύο κόρες τους, τη Σάντεϊ Ρόουζ και τη Φέιθ Μάργκαρετ, γράφοντας: «Χρόνια πολλά σε όλους τους πατέρες».

Οι δημόσιες αυτές αναρτήσεις σηματοδοτούν τις πρώτες κινήσεις αμοιβαίας αναγνώρισης μετά την οριστικοποίηση του διαζυγίου τους τον Ιανουάριο του 2026, έπειτα από σχεδόν 20 χρόνια κοινής πορείας.
Παρότι η προσωπική τους ζωή έχει πλέον αλλάξει σελίδα, η Νικόλ Κίντμαν και ο Κιθ Έρμπαν δείχνουν πως παραμένουν ενωμένοι σε ό,τι αφορά την οικογένειά τους, στέλνοντας ένα μήνυμα ωριμότητας, σεβασμού και αγάπης προς τις δύο κόρες τους.









