Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Ναταλία Δραγούμη: «Με πίκρανε πάρα πολύ, πρώτη φορά ένιωσα τόσο μεγάλη αδικία στη δουλειά»

23/06/2026 - 09:30 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Ναταλία Δραγούμη καλεσμένη της εκπομπής «The 2night show» εξομολογήθηκε τη μεγάλη στενοχώρια που βίωσε με τη διακοπή σειράς που πρωταγωνιστούσε. Έπαιζε στην καθημερινή σειρά της ΕΡΤ «Αρχελάου 5» η οποία σταμάτησε.

Η Ναταλία Δραγούμη στο The 2night show«Είμαι πάρα πολύ στενοχωρημένη ακόμα γι’ αυτό. Είναι πρώτη φορά που ένιωσα τόσο μεγάλη αδικία στα 35 χρόνια που είμαι στη δουλειά. Ένιωσα μια αδικία γιατί ξαφνικά ένιωσα μία επίθεση γι’ αυτή τη σειρά που δεν της άξιζε. Το να μη δοθεί παράταση στα επεισόδια που είναι στο συμβόλαιο συμβαίνει κάθε χρόνο στις περισσότερες κωμωδίες και δεν ανοίγει ρουθούνι. Δεν ξέρω τι συνέβη. Με πίκρανε πάρα πολύ. Αισθανόμουν ότι έχουμε κάνει έγκλημα. Πες ότι δεν άρεσε. Ο καλλιτέχνης δικαιούται να μην αρέσει. Ούτε κάναμε αρπαχτή».