Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Σταύρος Νικολαΐδης: «Δεν θα χαιρόμουν αν ο γιος μου ήθελε να γίνει ηθοποιός»

23/06/2026 - 17:47 | | 2 λεπτά ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Μια ειλικρινή εξομολόγηση έκανε ο Σταύρος Νικολαΐδης στην καθημερινή εκπομπή «Buongiorno», μιλώντας για τον γιο του και το ενδεχόμενο να ακολουθήσει τα δικά του επαγγελματικά βήματα στην υποκριτική.

Ο γνωστός ηθοποιός ξεκαθάρισε πως, αν και θα στήριζε το παιδί του σε οποιαδήποτε απόφαση πάρει για το μέλλον του, δεν θα ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος αν του ανακοίνωνε πως θέλει να γίνει ηθοποιός.

«Θα τον στήριζα, δεν θα το απέτρεπα, αλλά δεν θα ήταν και το καλύτερό μου», δήλωσε χαρακτηριστικά, τονίζοντας πως θα του εξηγούσε με απόλυτη ειλικρίνεια τις δυσκολίες και τις απαιτήσεις του επαγγέλματος.

Όπως αποκάλυψε, ο 9χρονος γιος του δείχνει προς το παρόν ενδιαφέρον για έναν διαφορετικό τομέα του θεάματος, αφού αγαπά ιδιαίτερα τα φώτα, τις συνδέσεις και την ηχοληψία, ενώ ανυπομονεί να συνοδεύσει τον πατέρα του σε μελλοντικές θεατρικές περιοδείες.

Ο ηθοποιός αναφέρθηκε και στη σχέση που έχει χτίσει με το παιδί του, παραδεχόμενος πως η σύζυγός του είναι εκείνη που βάζει πιο αυστηρά όρια στο σπίτι.

«Εγώ είμαι πιο διαλλακτικός, αλλά ακολουθώ τη γραμμή της γυναίκας μου», είπε με χιούμορ.

Ιδιαίτερη εντύπωση του προκαλεί το γεγονός ότι ο γιος του προτιμά να παρακολουθεί παλιές ελληνικές σειρές αντί για σύγχρονες παραγωγές. Ανάμεσα στις αγαπημένες του βρίσκονται οι «Τρεις Χάριτες» αλλά και τα θρυλικά «Εγκλήματα», η σειρά που σημάδεψε την καριέρα του Σταύρου Νικολαΐδη.

Μάλιστα, ο ηθοποιός αποκάλυψε πως τα πρώτα επεισόδια των «Εγκλημάτων» δεν είχαν πείσει το κανάλι, με τη σειρά να κινδυνεύει ακόμη και με πρόωρη διακοπή.

«Στα τέσσερα πρώτα επεισόδια ήταν να κοπεί. Από το πέμπτο και μετά κάτι άλλαξε και ξαφνικά απογειώθηκε», θυμήθηκε.

Αναφερόμενος στην περίοδο της μεγάλης αναγνωρισιμότητας, παραδέχτηκε πως ήταν ιδιαίτερα διεκδικητικός στα πρώτα χρόνια της επιτυχίας του, ενώ δεν δίστασε να χαρακτηρίσει την ενασχόλησή του με την πολιτική ως ένα από τα μεγαλύτερα λάθη της ζωής του.

«Θεωρώ ότι ήταν ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που έχω κάνει», δήλωσε με απόλυτη ειλικρίνεια.