Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Δήμητρα Βαμβακούση: Ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της και το γιόρτασε

27/06/2026 - 18:33 | | 2 λεπτά ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Μια ιδιαίτερα χαρούμενη στιγμή έζησε η Δήμητρα Βαμβακούση, καθώς ολοκλήρωσε με επιτυχία το μεταπτυχιακό της και θέλησε να μοιραστεί τη χαρά της με τους διαδικτυακούς της φίλους.

Η σύζυγος του Γιώργου Αγγελόπουλου δημοσίευσε στο Instagram φωτογραφίες και stories από την τελετή αποφοίτησης στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, ποζάροντας χαμογελαστή με το πτυχίο και μια εντυπωσιακή ανθοδέσμη στα χέρια.

Η Δήμητρα Βαμβακούση κρατά το πτυχίο της στην τελετή αποφοίτησης
Η Δήμητρα Βαμβακούση κρατά το πτυχίο της στην τελετή αποφοίτησης

Η αποφοίτηση και το γιορτινό τραπέζι

Η Δήμητρα Βαμβακούση φαινόταν ιδιαίτερα χαρούμενη, καθώς ακόμη ένας προσωπικός στόχος της έγινε πραγματικότητα. Μετά την τελετή, ακολούθησε γιορτινό τραπέζι σε εστιατόριο, όπως έδειξε η ίδια μέσα από story που ανέβασε.

Στο Instagram Story έγραψε χαρακτηριστικά: «Πήραμε πτυχίο και το γιορτάζουμε».

Η Δήμητρα Βαμβακούση ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της και μοιράστηκε φωτογραφίες από την τελετή αποφοίτησης.
Η Δήμητρα Βαμβακούση ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της και μοιράστηκε φωτογραφίες από την τελετή αποφοίτησης.

Η εμφάνιση στην τελετή

Για την περίσταση, η Δήμητρα Βαμβακούση επέλεξε ένα κομψό μπλε σύνολο, με γιλέκο και παντελόνι σε ίσια γραμμή. Το συνδύασε με ασορτί γραβάτα, δίνοντας στην εμφάνισή της έναν μοντέρνο χαρακτήρα με διακριτικές ανδρόγυνες επιρροές.

Το look της ολοκληρώθηκε με λαμπερές γόβες διακοσμημένες με κρύσταλλα, minimal κοσμήματα και φυσικό μακιγιάζ.

Η Δήμητρα Βαμβακούση στην αποφοίτησή της στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών
Η Δήμητρα Βαμβακούση στην αποφοίτησή της στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών

Η συγκινητική ανάρτηση

Στην ανάρτησή της, η Δήμητρα Βαμβακούση αναφέρθηκε στο αντικείμενο του μεταπτυχιακού της, αλλά και στη σημασία που είχε για την ίδια αυτή η διαδρομή.

«Eνα μεταπτυχιακό γύρω από την ηθική, τη δικαιοσύνη και την ευζωία και τη σχέση ανθρώπου ζώων και κόσμου.
Δεν ήταν απλώς ένας τίτλος σπουδών· ήταν μια διαδρομή που με έκανε να δω με περισσότερη ευαισθησία τη σχέση μας με τον κόσμο γύρω μας. Ευγνώμων για όσα έμαθα, για όσους με στήριξαν και για όλα όσα ανθίζουν όταν δεν τα παρατάς».

Με αυτά τα λόγια, η Δήμητρα Βαμβακούση έδειξε πόσο σημαντική ήταν για εκείνη η ολοκλήρωση των σπουδών της, στέλνοντας παράλληλα και ένα μήνυμα επιμονής.

Μετά την τελετή, ακολούθησε γιορτινό τραπέζι σε εστιατόριο
Μετά την τελετή, ακολούθησε γιορτινό τραπέζι σε εστιατόριο