Ανησυχία προκάλεσε στους followers της η Κέισι Μίζιου, μετά την ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Η πρώην φιναλίστ του GNTM αποκάλυψε πως χρειάστηκε να περάσει ένα βράδυ στο νοσοκομείο, χωρίς όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για τον λόγο της νοσηλείας της.
Από τα όσα μοιράστηκε, άφησε να εννοηθεί πως η έντονη κόπωση και η πίεση της καθημερινότητας επιβάρυναν την κατάστασή της.

Το μήνυμα για την υγεία
Η Κέισι Μίζιου θέλησε μέσα από το story της να στείλει ένα μήνυμα για τη σημασία της ξεκούρασης και της φροντίδας του εαυτού μας.
Η ίδια τόνισε πως πολλές φορές οι άνθρωποι βάζουν πάνω από όλα τις υποχρεώσεις τους, αφήνοντας πίσω την υγεία τους.
Όπως έγραψε χαρακτηριστικά: «Την Παρασκευή ήμουν όλο το βράδυ στο νοσοκομείο, γιατί άκουγα το σώμα μου που δεν άντεχε άλλο. Δίνουμε πάντα προτεραιότητα σε όλα τα υπόλοιπα εκτός από τον εαυτό μας και τρέχουμε συνέχεια για όλα εκτός από την υγεία μας. Η υγεία μας είναι το πιο σημαντικό».

Η ανησυχία των followers
Η ανάρτηση της Κέισι Μίζιου έγινε γρήγορα θέμα συζήτησης, με αρκετούς διαδικτυακούς της φίλους να ανησυχούν για την κατάσταση της υγείας της.
Πολλοί έσπευσαν να της στείλουν μηνύματα συμπαράστασης, ευχές για γρήγορη ανάρρωση και δύναμη.








