Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Αποκαλύψεις για τη «Μις ΗΠΑ» 2019 που έβαλε τέλος στη ζωή της!

Παγίδα θανάτου έγινε για την Τσέσλι Κριστ η στέψη...

Ο Ιωάννης Καραγεώργης τιμήθηκε για την προσφορά του στο Φοιτητικό Οικοτροφείο της...

Η Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος και ο...

Νεκρός από overdose ο πρώτος άντρας στη ζωή της πριγκίπισσας Βεατρίκης!

Ο γυναικάς Αμερικανός που λάτρευε τις κραιπάλες και υπήρξε...

Σαν Φρανσίσκο: Αφαντη ανήλικη κόρη κροίσου

Ανθρωποκυνηγητό για να εντοπίσει τη 16χρονη κόρη Αμερικανού κροίσου...

«Δισκοθήκη» για εργασία και χαρά!

Ερευνα έδειξε ποια μουσικά κομμάτια κάνουν τους εργαζομένους να είναι πιο αποδοτικοί και ομαδικοί και ποια εγωιστές και μη συνεργάσιμοι

Ερευνα έδειξε ποια μουσικά κομμάτια κάνουν τους εργαζομένους να είναι πιο αποδοτικοί και ομαδικοί και ποια εγωιστές και μη συνεργάσιμοι

Το «Yellow submarine» των Beatles, το «Walking on sunshine» και άλλα χαρούμενα και ξεσηκωτικά τραγούδια μπορεί να αυξήσουν την απόδοση και το πνεύμα της ομαδικότητας όταν ακούγονται στον χώρο εργασίας, σύμφωνα με νέα έρευνα. Αντίθετα, τα κομμάτια heavy metal τους κάνουν λιγότερο συνεργάσιμους και εγωιστές.

Ερευνητές του πανεπιστημίου Κορνέλ πραγματοποίησαν δύο πειράματα για να ανακαλύψουν την επίδραση της μουσικής στον χώρο εργασίας και δημοσίευσαν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους στο επιστημονικό περιοδικό «Journal of Organizational Behavior». Στο πρώτο πείραμα χώρισαν τους συμμετέχοντες σε ομάδες των τριών εργαζομένων και τους δόθηκαν εικονικές μάρκες.

Κοινό ταμείο

Κατά τη διάρκεια του πειράματος προέκυπταν ευκαιρίες στις οποίες ο εργαζόμενος καλούνταν να αποφασίσει αν θα χρησιμοποιούσε κάποιες από τις μάρκες του για να ενισχύσει το κοινό ταμείο της ομάδας ή αν θα τις κρατούσε για τον εαυτό του. Οταν στον χώρο ακούγονταν χαρούμενα τραγούδια, όπως το «Yellow submarine» των Beatles, το «Walking on sunshine» των Katrina and the Waves, το «Brown eyed girl» του Βαν Μόρισον και το «Happy days», οι εργαζόμενοι ήταν πιο πιθανό να συνεισφέρουν στο κοινό ταμείο.

Αντίθετα, όταν ακούγονταν τραγούδια heavy metal που ερμήνευαν λιγότερο γνωστά συγκροτήματα, οι εργαζόμενοι ήταν πιο πιθανό να κρατήσουν τις μάρκες για τον εαυτό τους. Συνολικά οι συνεισφορές με τη χαρούμενη μουσική ήταν κατά 1/3 μεγαλύτερες απ’ ό,τι με τη heavy metal. Στο δεύτερο πείραμα οι ερευνητές εξέτασαν τις αντιδράσεις των εργαζομένων όταν έπαιζε η μουσική, επιβεβαιώνοντας τα ίδια αποτελέσματα. Κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η χαρούμενη μουσική ωθεί τους ανθρώπους να λάβουν συχνότερα αποφάσεις που συντελούν στο καλό της ομάδας, εφόσον τους δημιουργεί θετική διάθεση.

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στο ίδιο τραπέζι Μαρινάκης και χούλιγκαν

Τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, κατονομάζει...

Πρόβα νυφικού για τη Βρισηίδα Ανδριώτου

Πρόβα νυφικού για τη Βρισηίδα Ανδριώτου, παρουσία και του...

Κεραυνοβόλος έρωτας για τον Κασσελάκη

Εχασε τα πρωτεία στην αγάπη του συζύγου του ο...

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Παρασκευή 26 Απριλίου

ΚΡΙΟΣ: Οι πιέσεις που δέχεστε προκαλούνται από εξωγενείς παράγοντες....

Σοφία Αργυροπούλου: Στα… χέρια της η μοίρα του Νότη

Ανήκει στους στιχουργούς που έχουν γράψει πολλές επιτυχίες. Και...