Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου, 2025

Η Κατερίνα χτυπά κόκκινο στα social media

Λίγο μετά την κυκλοφορία του «Ακούστε τι μου λέει»...

Ελένη Κοκκίδου: «Σκυλομαμά» σε safe mode

Μια άνω τελεία στα επαγγελματικά της έβαλε η Ελένη...

Χριστούγεννα με εκπλήξεις* από το XMAS Calendar του opaponline.gr

Η Χριστουγεννιάτικη διάθεση μεγαλώνει ακόμα περισσότερο με το XMAS Calendar...

ΟΠΑΠ: Φρέσκια και δυναμική καμπάνια για το Υπεύθυνο Παιχνίδι με Χριστουγεννιάτικη διάθεση

Η προστασία των παικτών και η υπεύθυνη διασκέδαση στο...

Κόλπο με διαμάντια!

Συντηρητής κοσμημάτων έκανε έρευνα και καταγγέλλει μεγάλους οίκους πολύτιμων λίθων για υπερτιμολόγηση που φτάνει το 330%!

Tα διαμάντια είναι ο καλύτερος φίλος του υπερτιμολογητή! Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει συντηρητής κοσμημάτων, ο οποίος έκανε έρευνα και διαπίστωσε, όπως καταγγέλλει, ότι μεγάλες φίρμες του κοσμήματος, όπως οι Tiffany, Cartier και Harry Winston, υπερτιμολογούν ακόμα και κατά 330% τους ίδιους πολύτιμους λίθους που μπορεί να βρει κανείς σε ένα απλό πολυκατάστημα.

Ο ειδικός σε θέματα διαμαντιών Τζάκομπ Γορθ επισκέφτηκε μερικά από τα πιο αναγνωρίσιμα καταστήματα κοσμημάτων της Νέας Υόρκης και, όπως λέει, διαπίστωσε ότι χρησιμοποιούν «πανομοιότυπα» διαμάντια με τους άλλους εμπόρους, αλλά με τεράστια υπερτιμολόγηση, βασιζόμενοι στο όνομά τους.

«Στο Tiffany βασικά πληρώνεις μια τεράστια υπερτιμολόγηση για το μπλε κουτάκι που μπορείς να αγοράσεις στο eBay για 25 δολάρια» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γορθ, που επισκέφτηκε τέσσερα κοσμηματοπωλεία πολυτελείας με μια κρυφή κάμερα.

Ενδεικτικά, ο Γορθ αναφέρει ότι στο Tiffany’s ένα απλό δαχτυλίδι με στρογγυλό διαμάντι δύο καρατίων και βέργα από πλατίνα κόστιζε 80.000 δολάρια.

Στο πολυκατάστημα Costco, ωστόσο, ένα σχεδόν πανομοιότυπο μονόπετρο κοστίζει μόλις 19.000 δολάρια. Οταν ο Γορθ συνέκρινε τις τιμές ενός βασικού στρογγυλού μονόπετρου, διαπίστωσε ότι το Tiffany’s κάνει υπερτιμολόγηση 253%, ο οίκος Cartier 276%, τα Van Cleef 314% και ο Harry Winston 336%!

Επίσης, ο ειδικός υποστηρίζει ότι, πέραν των φαρμακερών τιμών, πολλά από αυτά που έλεγαν οι πωλητές στα συγκεκριμένα κοσμηματοπωλεία πολυτελείας απείχαν πολύ από την πραγματικότητα.

Αμερικανικά

Ενδεικτικά αναφέρει ότι στο κατάστημα Tiffany’s, το οποίο φαίνεται ότι έχει μεγάλο άχτι, ένας υπάλληλος καυχιόταν για το γεγονός ότι τα διαμάντια που πωλούν είναι αμερικανικά, παρά το γεγονός ότι, όπως επισημαίνει ο Γορθ, δεν υπάρχουν στις Ηνωμένες Πολιτείες εμπορικά ορυχεία διαμαντιών.

spot_img


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

Ο Έλληνας τραγουδιστής που «σαρώνει» τα βραβεία στο εξωτερικό!

Ο Ιορδάνης Αγαπητός, τα τελευταία δέκα χρόνια, έπειτα από πλήθος σπουδαίων συνεργασιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα

Βράβευση για την Παλιοσπύρου και τη γιατρό της Μαρία Καλοφώνου

Eνα βραβείο που της δίνει δύναμη για να συνεχίσει...



Μποζουκια Αθηνα