Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024

Η συγκίνηση της Νένας Χρονοπούλου για τον γιο της: «Γεννήθηκε 25 εβδομάδων,...

Η Νένα Χρονοπούλου κάθισε στον καναπέ της εκπομπής «Super...

«Ψυχοκόρες»: Ο Κοσμάς επισκέπτεται τη Νέλλα στη κλινική

Όσα θα δούμε στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Ψυχοκόρες».Έξι...

Συγκλονίζει η Ανίτα Μπραντ: «Μόλις γέννησα το πρώτο παιδί έπαθα επιλόχειο κατάθλιψη»

Ο Χάρης Χριστόπουλος και η Αννίτα Μπραντ παραβρέθηκαν στο...

Σύλληψη του Ζεράρ Ντεπαρντιέ έπειτα από δύο νέες καταγγελίες για σεξουλικές...

Υπό κράτηση τέθηκε χθες στο Παρίσι ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ...

Ελληνική η πρώτη ηλεκτρική formula

Το μονοθέσιο των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών κέρδισε την προηγούμενη σεζόν σε δύο διαγωνισμούς

Το μονοθέσιο των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών κέρδισε την προηγούμενη σεζόν σε δύο διαγωνισμούς

Το πρώτο ηλεκτρικό μονοθέσιο Formula Student με ελληνική τεχνογνωσία εξελίσσουν φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών.
Η ομάδα UoP Racing των φοιτητών, που δημιουργήθηκε το 2002 και έχει ως έδρα το Εργαστήριο Συστημάτων Παραγωγής και Αυτοματισμού του Πανεπιστημίου Πατρών, είχε από το 2011 την ιδέα για τη μετάβαση στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.

«Ημασταν μια από τις πρώτες ομάδες Formula Student στην Ευρώπη που έκαναν αυτή τη μετάβαση» ανέφερε σε δηλώσεις του ο συντονιστής της ομάδας Χάρης Μπίκας, επισημαίνοντας ότι για να πετύχει ένα όχημα στο εν λόγω Παγκόσμιο Πρωτάθλημα υψηλές επιδόσεις αλλά και βαθμολογία πρέπει να συνδυάζει τις επιδόσεις ταυτόχρονα με το χαμηλό κόστος.

«Η εργασία της UoP Racing εξασφάλισε ήδη στην ομάδα τις πρώτες επιτυχίες της, αφού στην προηγούμενη αγωνιστική σεζόν κέρδισε και στους δύο διαγωνισμούς στους οποίους συμμετείχε, το επονομαζόμενο Cost and Manufacturing Event, το οποίο έχει να κάνει με την κοστολόγηση του αυτοκινήτου» σημείωσε ο κ. Μπίκας.

Νέα τάση

Η μετάβαση σε ηλεκτρικό μονοθέσιο έγινε με τη σύμφωνη γνώμη των φοιτητών, αλλά και των υπεύθυνων ακαδημαϊκών, όταν παρατηρήθηκε η νέα τάση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας να προχωρήσει στην παραγωγή ηλεκτρικών και υβριδικής τεχνολογίας κίνησης αυτοκινήτων, και να επιβραδύνει την εξέλιξη της τεχνολογίας των κινητήρων εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούνται τα τελευταία 150 χρόνια.

«Θελήσαμε να είμαστε μπροστά στο τρένο των εξελίξεων κι έτσι κάναμε τη στροφή αυτήν από τους κινητήρες βενζίνης στους ηλεκτροκινητήρες» επεσήμανε ο συντονιστής της ομάδας και κατέληξε: «Γίνεται έρευνα σε πάρα πολλά επίπεδα αυτή τη στιγμή. Ψάχνουμε να βρούμε αυτό που θα μας κάνει να ξεχωρίσουμε από τις υπόλοιπες ομάδες (στόχος), ένα μεγαλύτερο ποσοστό προστιθέμενης αξίας».

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ανοιξιάτικες βουτιές στα Αχλα της Ανδρου για τον Αγγελο Λάτσιο

Μπορεί να είναι ακόμη τέλος Απριλίου, αλλά ο καλοκαιρινός...

«Τρέλανε» τη Σολωμού η Τζολί

Μπροστά στην Αντζελίνα Τζολί ούτε η Μαρία Σολωμού μένει...

Απατημένος μεγαλογιατρός τσάκωσε την άπιστη σύζυγό του με κυβερνητικό

Ο πολύπαθος χώρος της υγείας δεν συνταράσσεται μόνο από...

Η Οικονομάκου τα… άκουσε πάλι διαδικτυακά έπειτα από το διαζύγιό της από τον Μιχόπουλο

Μπορεί η επίσημη ανακοίνωση για τον χωρισμό τους, που...

Εκτός «Super Κατερίνα» ο Μικρούτσικος μετά τη νέα επίθεση στην Κατερίνα Καινούργιου

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος διαζυγίου! Παρελθόν φαίνεται πως αποτελεί...

Στο ίδιο τραπέζι Μαρινάκης και χούλιγκαν

Τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, κατονομάζει...

Στο Vault η Καβογιάννη, παρέα με την «Καβογιάννη»

Την παράσταση «Elizadeth», σε διασκευή και σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζιά,...