Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SPORTS

Ο Σίσκος «πέταξε» στα 200μ. ύπτιο με τρομερό χρόνο

08/05/2026 - 21:39 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ο Απόστολος Σίσκος έσπασε τα κοντέρ  του δικού του ρεκόρ στα 200 μέτρα ύπτιο με απίστευτο χρόνο στο μιτίνγκ Ακρόπολις, το οποίο πραγματοποιείται στην πισίνα του ΟΑΚΑ.

Συγκεκριμένα ο 20χρονος κολυμβητής κατέγραψε χρόνο 1.54:12 .

Η κούρσα του ήταν για ολυμπιακό μετάλλιο καθώς εάν κατέγραφε τέτοια επίδοση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, θα κατακτούσε το χρυσό μετάλλιο. Ιστορικά ο Χούμπερτ Κος τερμάτισε πρώτος το 2024 με 1:54.26.

Ο Σίσκος έσπασε δικό του ρεκόρ, αφού τον Μάιο του 2025 τερμάτισε σε χρόνο 1:54.66. Κάπως έτσι, εντάχθηκε εντός ορίου για το Παγκόσμιο του 2027 και το ευρωπαϊκό του 2026.