Που χάθηκε ο Ρήγας

❱❱ Ο διάσημος fashion designer που έντυνε ακόμη και τις Σταρ Ελλάς άφησε τον λαμπερό χώρο της showbiz ❱❱ Από το ατελιέ του στην οδό Σκουφά πέρασαν όλα τα γνωστά μοντέλα της χρυσής εποχής του μόντελινγκΑπό τον
ΑΛΚΙΝΟΟ ΜΠΟΥΝΙΑ

Εδώ και περίπου δύο δεκαετίες έχει εξαφανιστεί από το προσκήνιο της μόδας, όπου μεσουρανούσε, για να ασχοληθεί με τον τομέα της εκπαίδευσης. Μιλάμε για τον σχεδιαστή Ρήγα, ο οποίος ναι μεν εγκατέλειψε τον λαμπερό κόσμο του design για να ασχοληθεί με τη διδασκαλία, πλην όμως το μάθημα που παραδίδει στους φοιτητές του είναι… σχέδιο μόδας!

Ως καθηγητής, λοιπόν, έχει καλύψει περισσότερες από 1.000 ώρες διδασκαλίας σε IEK και περισσότερες των 800 ωρών στα TEI Πειραιά, διδάσκοντας στο Τμήμα Κλωστοϋφαντουργίας, ενώ πλέον φέρει και τον επίζηλο τίτλο του διδάκτορα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων! Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει η «Espresso», σήμερα στις 7.30 μ.μ. θα δώσει το «παρών» στο ΙΕΚ Χαϊδαρίου, όπου οι φοιτητές του θα παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους σε ένα πολύ ενδιαφέρον σόου με τον τίτλο «New Designers Fashion Show».

Ο Κυριάκος Τριπολιτσιώτης, όπως είναι το πραγματικό του όνομα -στη συνέχεια μετονομάστηκε σε Ρήγας ή Rigas, όπως ήταν η επωνυμία του στο εξωτερικό-, ανήκει στη χρυσή γενιά των σχεδιαστών των δεκαετιών ’80 και ’90, μαζί με τους Billy Bo, Βασίλειο Κωστέτσο, Μιχάλη Ασλάνη, Μάκη Τσέλιο, Τίμη Παρίση, Μιχάλη Πολατώφ, Μάρα Μαρτίνι, Λουκία κ.ά. Από το 1985 έως το 1995, λοιπόν, μεσουρανούσε στον χώρο της μόδας, ενώ παράλληλα υπέγραφε τις υπέροχες τουαλέτες των υποψηφίων Σταρ και Μις των ελληνικών καλλιστείων και όχι μόνο. Από το ατελιέ του στην οδό Σκουφά πέρασαν για πρόβες όλα τα γνωστά μοντέλα της λεγόμενης χρυσής εποχής του μόντελινγκ, τα οποία στη συνέχεια φόρεσαν τις δημιουργίες του σε επιδείξεις και φωτογραφήσεις του.

Φανατικές πελάτισσες

Από τα αγαπημένα μοντέλα του σχεδιαστή ήταν η Ελενα Σπανού, αλλά και η Ελενα Κουντουρά, η οποία στα μέσα της δεκαετίας του ’80 είχε αρχίσει να κάνει το μεγάλο μπαμ στις διεθνείς πασαρέλες. Η διεθνής Ελενα, λοιπόν, φωτογραφήθηκε, για συνέντευξή της στο θρυλικό περιοδικό της εποχής «ΚΑΙ» με δική του δημιουργία, στο τεράστιο κομψό σαλόνι του, το οποίο βρισκόταν έναν όροφο πάνω από το ατελιέ του. Εκείνη την περίοδο, αγαπημένες ηθοποιοί, τραγουδίστριες, καθώς και πολλές κοσμικές κυρίες ήταν φανατικές πελάτισσές του.
Ως σχεδιαστής με επιρροές από τη γαλλική μόδα -και με πολλά ταξίδια στο Παρίσι, για να επιλέγει τα καλύτερα υφάσματα- έβαλε στις δημιουργίες του το δικό του στίγμα κομψότητας κι αυτό ίσχυε όχι μόνο για τα γυναικεία ρούχα που σχεδίασε, αλλά και για την ανδρική σειρά που έφερε την υπογραφή του. Οι δημιουργίες του ξεχώριζαν και για την ιδιαιτερότητά τους στο design, όπως ήταν τα τρουκς, αλλά και τα κρόσσια στα μπουφάν, ενώ χρησιμοποιούσε ακόμη και νομίσματα για να δίνει μια ροκ αίσθηση σε ορισμένα πολύ ιδιαίτερα κομμάτια του. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ήταν από τους πρώτους Ελληνες σχεδιαστές που σχεδίασαν χρωματιστά νυφικά!

Οι μούσες του

Εκείνη την περίοδο ο Ρήγας διοργάνωνε και επιτυχημένα πάρτι στο σπίτι του, στα οποία έδιναν το «παρών» πολλοί φίλοι του καλλιτέχνες, αλλά και celebrities της εποχής. Ανάμεσά τους ήταν η Μαρία Ιωαννίδου και η Μαίρη Χρονοπούλου, οι οποίες ήταν και «μούσες» του στις επιδείξεις που έκανε. Ενα από αυτά τα πάρτι, το οποίο άφησε εποχή, ήταν ένα αποκριάτικο με τίτλο «Ντύσου κι έλα» και αφορμή το τραγούδι «Νύχτα στην Πανεπιστημίου» που ερμήνευσε η Ελένη Δήμου, σε στίχους του υπογράφοντα. Το 1990, όταν τα ελληνικά καλλιστεία πέρασαν στα χέρια του ΑΝΤ1 από το περιοδικό «Ρομάντσο», ο Ρήγας ανέλαβε να ράψει τα ρούχα των καλλονών οι οποίες συμμετείχαν, μεταξύ αυτών και της Τζένης Μπαλατσινού, η οποία τελικά κέρδισε τον τίτλο της Σταρ Ελλάς. Το 1991 υπέγραψε και τα κοστούμια της Αλίκης Βουγιουκλάκη στην τηλεοπτική σειρά «Και εύθυμη και χήρα», η οποία προβλήθηκε επίσης από τον ΑΝΤ1.

Προς τα τέλη της δεκαετίας του ’90, ο Ρήγας άρχισε σιγά σιγά να απομακρύνεται από την επικαιρότητα μέχρι που εξαφανίστηκε, δημιουργώντας ερωτήματα ακόμη και στους κολλητούς του φίλους, οι οποίοι μόνο στο «Φως στο Τούνελ» της Αγγελικής Νικολούλη δεν πήγαν για να τον βρουν… Ηταν τότε που πήρε τη μεγάλη απόφαση να αλλάξει το επαγγελματικό του προφίλ και να ασχοληθεί με τη μόδα από άλλο μετερίζι. Οχι στα γνωστά ιδιωτικά κέντρα ελεύθερων σπουδών, αλλά σε τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που πλέον φιλοξενούν μαθήματα μόδας και προετοιμάζουν τους νέους σχεδιαστές. Μάλιστα, ο ίδιος σε συνεργασία με τον σχεδιαστή μόδας Παναγιώτη Θάνο έγραψαν ένα πρωτοποριακό βιβλίο για τα ελληνικά δεδομένα της εκπαίδευσης, με τον τίτλο «Σχεδιασμός έτοιμων ενδυμάτων», το οποίο απευθύνεται σε σπουδαστές, μελλοντικούς σχεδιαστές.

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ