Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Το σατανικό σχέδιο μητέρας, η οποία κατήγγειλε τον πρώην σύζυγό της για...

Με τη «βούλα» του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών απαλλάχτηκε από...

Η Μέριλιν των ουσιών

Βαθιά βυθισμένο στην κόλαση της ηρωίνης ήταν μοντέλο που...

Οι αθέατοι γαμομπελάδες του «Μπόρατ»

Προβλήματα που «σέρνονταν» για χρόνια κρύβονται πίσω από το...

Η επιστολή του «σφαγέα» των Αγίων Αναργύρων στην άτυχη Κυριακή

Ανατριχίλα προκαλεί το περιεχόμενο μιας από τις επιστολές που...

ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΡΤΑ: Στον Μάριο Αθανασίου

❱❱ «Φοβού τους followers και likes φέροντες»! Ο Μάριος Αθανασίου φοβάται τα social media, όπως δήλωσε στην εκπομπή «Καλοκαίρι μαζί, στις 10», και ιδιαίτερα το Instagram, το οποίο χαρακτήρισε «φαινόμενο» και -όπως ανέφερε- τον προβληματίζει πολύ. Εχει «ανοίξει πολύ» είπε ο καλλιτέχνης και «δεν ξέρει πού θα κάτσει η μπίλια και μήπως τρέχει μετά να μαζέψει τα αμάζευτα».

Εντάξει, άλλοι φοβούνται τους κλειστούς χώρους, άλλοι τα ύψη, άλλοι την πολυκοσμία, άλλοι τα μικρόβια και η τραγουδίστρια Βιβή Μαστραλέξη φοβάται τα πουλιά! Να που βρέθηκε, λοιπόν, και μια νέα φοβία χάρη στον γνωστό ηθοποιό.

Η… ινσταφοβία ή instaphobia, για να το πούμε και στη γλώσσα του μέσου. Εχετε δίκιο, κύριε Αθανασίου! Είναι ύπουλα και αιμοβόρικα τα social media. Καλά κάνετε και τα φοβάστε! Μπορεί εκεί που τα χαζεύετε να… σας ορμήσουν και να σας δαγκώσουν ή -Θεός φυλάξοι- να κοινοποιήσουν την παρουσία σας! Αδίστακτα! Και το «φαινόμενο Instagram» είναι ακόμα χειρότερο! Εκτός του ότι… απατάει, το άτιμο, όπως και τα υπόλοιπα φαινόμενα άλλωστε, είναι και επικίνδυνο. Σαν το «φαινόμενο είμαι εγώ, που ακόμα σε αντέχω» του Βασίλη Καρρά, ένα πράγμα. Είναι φοβιστικό το Instagram, κύριε Αθανασίου, τι να λέμε τώρα;

Κι αν δεν πάρουν likes οι αναρτήσεις και οι φωτογραφίες; Κι αν γίνουν σχόλια κακοήθη και χλευαστικά για ύπαρξη φίλτρων και photoshop, για μεγάλα αυτιά, χοντρά μπούτια και στραβές κολόνες, όπως με συναδέλφους σας, λόγου χάρη; Κι αν δεν πετύχει το story;

Καλά κάνετε και προφυλάσσεστε. Βέβαια, για τους… γενναίους αυτού του κόσμου, που το χρησιμοποιούν, είναι απλά ένα μέσο επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, που ενίοτε λειτουργεί και ως πηγή εσόδων χάρη στις διαφημίσεις.

Ενα απόλυτα διαχειρίσιμο και ελέγξιμο εργαλείο στον κυβερνοχώρο. Μια τάση της ιντερνετικής εποχής που διανύουμε. Απλά.

offer

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Και η Καίτη Κουτσολιούτσου δήλωσε άγνοια για το σκάνδαλο της εταιρίας, την οποία μιμήθηκε και η Hermès

Δημιουργική… έμπνευση ακόμη και στον οίκο Hermès είχαν προκαλέσει...

Παράταση για τον «Ασχημο»

Με περισσότερες από 120 παραστάσεις από την αρχή της...

Αστραψαν τα φλας στη βράβευση επιτυχημένων επιχειρηματιών και δημόσιων προσώπων της Θεσσαλονίκης

Επιτυχημένοι επιχειρηματίες και δημόσια πρόσωπα της Θεσσαλονίκης βραβεύτηκαν στο...

ΗΠΑ: Ζευγάρι αδιανόητης διαστροφής

Παντρεμένη νοσοκόμα και ο σύζυγός της, που έχουν δύο...

Η «καταραμένη» φαμίλια της Ηλιούπολης: Εκτέλεσε τη μάνα του με καραμπίνα και αυτοκτόνησε

Δολοφονία και αυτοχειρία φαίνεται πως είναι το επικρατέστερο σενάριο...

Κατερίνα Λιόλιου: Αυτός είναι ο νέος της σύντροφος

Το «Κατερινάκι του» είναι η αγάπη του! Το τελευταίο...