Αλέξανδρος Αντωνόπουλος: «Πεθαίνω για αστυνομικά σίριαλ»

Ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος μιλά στην «Espresso» για το τηλεοπτικό come back και τον ρόλο-κλειδί στην «Επιστροφή» του ΑΝΤ1Από τη
ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΕΟΥ

Ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος δεν χρειάζεται συστάσεις… Ηθοποιός με πάρα πολλές «ώρες πτήσης» στη δουλειά, επέστρεψε στη μικρή οθόνη ύστερα από πέντε χρόνια απουσίας σε έναν ρόλο-κλειδί! Υποδύεται τον Νικήτα, τον παππού του 4χρονου Μάνου, που πριν από 20 χρόνια εξαφανίστηκε καταδικάζοντας την οικογένειά του στον χειρότερο εφιάλτη. 

Σήμερα, ένας νεαρός άντρας εμφανίζεται και ισχυρίζεται ότι είναι ο Μάνος, το παιδί που όλα αυτά τα χρόνια αναζητούσαν… Η επιστροφή του διχάζει την οικογένεια και ανοίγει τον ασκό του Αιόλου. Αναπάντητα ερωτήματα βγαίνουν στο φως χάρη στον παππού Νικήτα, ο οποίος διαπιστώνει με τεστ DNA ότι ο Μάνος ψεύδεται… Ολα αυτά στην καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1 «Επιστροφή» (21.00), που χτυπά «κόκκινο» στην τηλεθέαση!

dsc 3444

«Χαίρομαι πολύ που επανήλθα στην τηλεόραση με ένα αστυνομικό σίριαλ, για τα οποία… πεθαίνω ως τηλεθεατής και τρελαίνομαι όταν παίζω. Το ίδιο ισχύει και στο θέατρο με τα έργα που έχουν αστυνομική πλοκή. Η απαγωγή ενός παιδιού, λοιπόν, είναι χειρότερη και από τον θάνατο. Ο θάνατος είναι αμετάκλητος, η εξαφάνιση του παιδιού σου όμως σε “σουβλίζει” κάθε μέρα. Κι αν ζει; Κι αν υπάρχει; Πού είναι; Πώς περνά και με ποιους είναι; Πρόκειται για ένα μαρτύριο. Δεν βλέπετε τους γονείς του Μπεν και της μικρής Μαντλίν; Ακόμα ψάχνουν…» λέει στην «Espresso» ο ηθοποιός και συμπληρώνει με μεγάλη δόση χιούμορ: «Ηρθε και αυτή η ώρα η καταραμένη (γέλια) να υποδυθώ τον παππού. Αλλά δεν γίνεται να υποδύομαι μια ζωή τον εραστή. Κάποια στιγμή θα ’ρθουν τα παιδιά και τα εγγόνια, ακόμη και τηλεοπτικά» μας λέει.

Μυθοπλασία

Στη συνέχεια της κουβέντας μας, ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος σχολιάζει τη φετινή άνθηση της ελληνικής μυθοπλασίας. «Είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα. Ο κλάδος μας υπέφερε πολύ από την οικονομική κρίση. Θα μου πείτε “και ποιος κλάδος δεν τα βρήκε σκούρα;”. Η οικοδομή δεν καταστράφηκε; Τώρα που άνοιξε ξανά η μυθοπλασία, τα πράγματα έχουν γίνει αρκετά παρήγορα.

Οι ηθοποιοί βρεθήκαμε σε μια τρομακτική δίνη, χωρίς δουλειά και να μας οφείλονται λεφτά» αναφέρει, αλλά δεν μπορεί να μην επισημάνει ότι στη μικρή οθόνη υπάρχουν και πολλά «σκουπίδια»: «Τα ριάλιτι είναι ένα είδος που υπάρχει κατά κόρον παγκοσμίως. Είναι σαν τον τύφο (γέλια). Η μυθοπλασία θέλει πολλά χρήματα, ενώ τα ριάλιτι είναι φτηνή, αλλά θλιβερή τηλεόραση. Εγώ θα επιθυμούσα μόνο ελληνικά σενάρια, αλλά έχουν επικρατήσει τα ξένα φορμάτ. Γι’ αυτό γίνεται χαμός για το ποιος θα αποκτήσει την ταινιοθήκη του Mega… Αυτός είναι θησαυρός! Ας θυμηθούμε τους “Μεν και τους δεν”, τις “Τρεις Χάριτες”, τους “Απαράδεκτους”, τους “Δυο ξένους”, το “Ντόλτσε Βίτα”. Το “λουκέτο” στο Mega είναι μια ιστορική στιγμή για την ελληνική τηλεόραση. Για όσους δούλεψαν εκεί και φεύγουν απλήρωτοι και αναλώσιμοι είναι σαν μαχαίρι στην καρδιά». 

Φέτος τον χειμώνα ο ηθοποιός πρωταγωνιστεί στην κωμωδία «Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες» των Σακελλάριου – Γιαννακόπουλου, σε διασκευή και σκηνοθεσία του Θανάση Παπαθανασίου και του Μιχάλη Ρέππα, που ανεβαίνει στο Θέατρο «Βέμπο».

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ