Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Παπαματθαίου: «Έχουμε τον θάνατο της δεύτερης μαθήτριας και εσείς προβάλλετε το έκτρωμα της Eurovision»

15/05/2026 - 16:57 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ο  Τάκης Παπαματθαίου πριν λίγες ώρες άνεβασε στον προσωπικό λογαριασμό του στο Facebook μια δημοσίευση αντιδρώντας προς τα ΜΜΕ, που επιλέγουν να ασχολούνται με την Eurovision, ενώ η χώρα θρηνεί για την άτυχη 17χρονη της Ηλιούπολης.

Συγκεκριμένα αναφέρει: «Δυστυχώς έχουμε τον θάνατο και της δεύτερης μαθήτριας κι εσείς προβάλλετε και σιγοντάρετε το έκτρωμα που το λένε EUROVISION,όλα καλά,όλα άνθηρά,Φτού σας ξεφτίλες .  Αποτυχία της κοινωνίας.Κάπου λίγο έως πολύ φταίμε όλοι μας».