Βάλε πλάτη!

❱❱ «Επιχείρηση Αρναούτογλου» στον ΑΝΤ1 για τις χαμηλές πτήσεις του «Nomads»Από τη
ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΕΟΥ

Εντονος προβληματισμός στον ΑΝΤ1 για τα νούμερα του «Nomads» που δεν λένε να ανέβουν… Η τηλεθέαση του reality περιπέτειας κυμαίνεται πάνω κάτω στο 16% στο γενικό σύνολο και γύρω στο 15% στο δυναμικό κοινό από την ημέρα της προβολής του, με εξαίρεση την πρεμιέρα που σημείωσε 17,5% και 17,4%, αντίστοιχα.

Ωστόσο, ο στόχος τηλεθέασης που είχε θέσει εξαρχής το κανάλι για το reality του ήταν το 25%, το οποίο δεν έχει καταφέρει ακόμη να πιάσει.

Τη στιγμή, λοιπόν, που στην τηλεοπτική αγορά ακούγεται ότι το φιλόδοξο πρόγραμμα, το οποίο γυρίζεται στη Μαδαγασκάρη, κόστισε 6.000.000 ευρώ στο κανάλι του Αμαρουσίου, είναι εύλογο ο πρόεδρος του σταθμού Θοδωρής Κυριακού να περιμένει η επένδυσή του να αποδώσει τα μέγιστα. Την ίδια ώρα, στους διαδρόμους του ΑΝΤ1 ακούγεται ότι ο διευθυντής του ψυχαγωγικού προγράμματος Τζόρτζης Ποφάντης ψάχνει να βρει τη λύση ώστε να ανέβουν τα ποσοστά τηλεθέασης των «Νομάδων», ενώ, όπως φημολογείται, έχει κάνει συνάντηση με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου (μικρή φωτό) -που ανήκει στο δυναμικό του σταθμού – προκειμένου να συμβάλει ώστε η παραγωγή να πάρει τα πάνω της.

Τι φταίει, όμως, για τις χαμηλές πτήσεις τηλεθέασης; Πολλοί ρίχνουν την… ευθύνη στην άνευρη, όπως τη χαρακτηρίζουν, παρουσίαση του Σάββα Πούμπουρα και του Γιώργου Λέντζα. 

Αυτός είναι και ο λόγος που ο σταθμός ζητά τώρα τη βοήθεια του Γρηγόρη, ο οποίος διαθέτει την εμπειρία που δεν έχουν τα δύο αγόρια. Από την άλλη, μιλούν και για λανθασμένη επιλογή παικτών, καθώς οι διάσημοι δεν είναι αυτοί που περίμεναν να δουν! Γιατί πώς να το κάνουμε… Μια Δήμητρα Αλεξανδράκη με τη ρόμπα της στην παραλία δεν φέρνει την άνοιξη στους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen!

offer

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ