Σκάι με φερετζέ

❱❱ Ανατροπές από τον Ιλιτζαλί! Ανακοίνωσε ότι το «Survivor 3» θα γίνει μεταξύ Ελλάδας – Τουρκίας και θα μεταδίδεται ταυτόχρονα στις δύο χώρεςΤουρκικούς φερετζέδες θα «φορέσει», καθώς φαίνεται, ο Σκάι για χάρη της τηλεθέασης! Το κανάλι του Φαλήρου ετοιμάζεται πυρετωδώς για το «Survivor 3», που φέτος αλλάζει, καθώς, όπως ανακοίνωσε ο δαιμόνιος παραγωγός Ατζούν Ιλιτζαλί, ο οποίος είχε και την ιδέα, το φετινό reality επιβίωσης θα έχει ως αντιπάλους την Ελλάδα και την Τουρκία και θα προβάλλεται ταυτόχρονα και στις δύο χώρες. 

Αυτό, τουλάχιστον, αναφέρει η τουρκική ιστοσελίδα ajanshaber.com.tr, αποκαλύπτοντας ότι ο επόμενος κύκλος του παιχνιδιού δεν θα είναι όπως το γνωρίζαμε την τελευταία διετία. «Το φετινό “Survivor” θα είναι ανάμεσα στην Τουρκία και την Ελλάδα και θα μεταδίδεται στις δύο χώρες το ίδιο βράδυ» ανέφερε ο ιδρυτής και πρόεδρος της εταιρίας Acun Medya, στην οποία ανήκουν τα δικαιώματα των πιο πετυχημένων realities στην Ευρώπη.

Αναζήτηση

Ο ισχυρός άνδρας της γείτονος υποστήριξε στην ίδια συνέντευξη πως εντός των επόμενων ημερών θα αρχίσει η αναζήτηση στις δύο χώρες των παικτών που θα απαρτίζουν την τουρκική και την ελληνική ομάδα.

Το κανάλι του Φαλήρου, από την άλλη, παρακολουθεί τις εξελίξεις ως θεατής, καθώς, όπως δείχνουν τα πράγματα, δεν έχει λόγο στον σχεδιασμό του ξένου πρότζεκτ. Είναι one man game! Και ο πολυμήχανος Τούρκος παραγωγός, βλέποντας πως οι τηλεθεάσεις στα realities περιπέτειας ολοένα πέφτουν, αποφάσισε να ανακατέψει την τράπουλα.

Η κίνηση-ματ έγινε προκειμένου να αυξήσει τη δυναμική του επόμενου «Survivor» απέναντι στον ανταγωνισμό, και ήδη η πρώτη διαρροή ονόματος παίκτη έγινε εξ Ανατολών και αφορά τον 45χρονο Μουράτ Οζτούρκ, ο οποίος έγινε γνωστός από το «MasterChef» Τουρκίας.

Πάντως, σε τηλεφωνική επικοινωνία της «Espresso» με το γραφείο Τύπου του Σκάι μάς είπαν ότι δεν έχει υπογραφεί καμία σχετική συμφωνία μέχρι στιγμής.

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ