Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Love is in the air: Είπε το «ναι» την ώρα της πτήσης

Η αγάπη σε κάνει να πετάς στα σύννεφα, οπότε...

Ανέβηκε επικίνδυνα η θερμοκρασία με τη νέα φωτογράφιση της Ταραμπάνκο

Η Κάτια Ταραμπάνκο έφερε τον «καύσωνα» μέσα στον Απρίλιο....

Καμπάνα σε 74χρονο που «έλουζε» με χυδαία υπονοούμενα νεαρή σερβιτόρα στην Καβάλα

Καταδικάστηκε από το δικαστήριο για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας ένας...

Παπαθωμά και Πετράκος αμφισβητούν την ύπαρξη της αφρικανικής σκόνης

«Μας ψεκάζουν, μας σκοτώνουν με χημικά» βροντοφώναξαν η Θεοφανία...

Κόπηκε το σποτάκι περί αποφυγής του συνωστισμού του Χρήστου Λούλη

Μία που προβλήθηκε, μία και που αποσύρθηκε το νέο σποτ της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας για την αποφυγή του συνωστισμού, με πρωταγωνιστή τον Χρήστο Λούλη.

Το βίντεο, όπου ο γνωστός ηθοποιός εμφανίζεται να δέχεται τηλεφώνημα από τη σύντροφό του, η οποία θέλει να πάνε βόλτα στην πλατεία, κι εκείνος προσπαθεί να της εξηγήσει πως κάτι τέτοιο δεν είναι καλή ιδέα λόγω κορονοϊού, κρίθηκε από κάποιους ως σεξιστικό, προκαλώντας μάλιστα αντιδράσεις στα social media και όχι μόνο.

Για το θέμα τοποθετήθηκε και η πρώην γενική γραμματέας Ισότητας των Φύλων Φωτεινή Κούβελα, κάνοντας λόγο για στερεοτυπική διαφήμιση του υπουργείου «με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ό,τι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία». Η ίδια, μάλιστα, ζήτησε την παρέμβαση του ΕΣΡ. Χαρακτηριστικό είναι δε, πως χθες το πρωί στο YouTube υπήρχαν μόλις 156 likes κάτω από το βίντεο του σποτ και τουλάχιστον 3.500 dislikes από χρήστες που έδειξαν έτσι την αποδοκιμασία τους.

Κριτική

Έπειτα απ’ όλα αυτά, η ΓΓΠΠ αποφάσισε να το αποσύρει. «Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορονοϊού. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Όταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει, προφανώς δεν υπηρετεί τον σκοπό του» αναφέρεται στην ανακοίνωσή της.

«Εγώ ούτε διχαστικό ούτε σεξιστικό είδα το βίντεο. Το έκανα αφιλοκερδώς. Από εκεί και πέρα, αν το σποτ δεν περνάει το σωστό μήνυμα στον κόσμο που στέκεται σε κάτι άλλο, καλώς κάνει και αποσύρεται» τόνισε από την πλευρά του ο Χρήστος Λούλης, μιλώντας στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται».

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο «Satiros II» έριξε αυλαία παρέα με τη Σαπουντζάκη

Φινάλε με γέλιο, συγκίνηση και μια αγκαλιά που συζητήθηκε....

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Υπάλληλοι του δημάρχου Γιάννη Μώραλη τα στελέχη της «Θύρας 7» που συμμετείχαν στη δολοφονία του Λυγγερίδη!

«Μεροκάματα» στον Δήμο Πειραιά επί ημερών Γιάννη Μώραλη έκαναν...

Καρφιά Σολωμού για την Μπάρκα

«Καμπανιά» από τη Μαρία Σολωμού. «Δεν θα πάω ποτέ...

Οι καλεσμένες στην επίδειξη του Paris Valtadoros «έσβησαν» τα μοντέλα

Fashion show και στο... front row παρατηρήθηκε στην επίδειξη...

Ο Σταϊκούρας θαυμαστής της sexy Μαρίας Τζινέρη

Δεν ήταν και λίγοι οι παρευρισκόμενοι σε εγκαίνια έργων...