Δηκτικά σχόλια από Καφετζόπουλο και Δούκα μετά το εξώδικο του Πέτρου Φιλιππίδη

«Υπάρχει αυτογκόλ από τα αποδυτήρια ή εγώ δεν το είχα ξανακούσει;» Την παραπάνω απορία εξέφρασε δημοσίως ο Αντώνης Καφετζόπουλος, μέσω του προσωπικού λογαριασμού του στο facebook, αργά το βράδυ της Δευτέρας.

Μια απορία που αρκετοί χρήστες των social media εξέλαβαν ως αινιγματικό σχόλιο του γνωστού ηθοποιού, με αφορμή την εξώδικη δήλωση που είχε στείλει λίγες ώρες νωρίτερα ο Πέτρος Φιλιππίδης στα μέσα ενημέρωσης, στον απόηχο του κινήματος #me_too που «φουντώνει» και στη χώρα μας το τελευταίο διάστημα.

Μια εξώδικη δήλωση μέσω της οποίας ο πρωταγωνιστής και σκηνοθέτης ζητά να μην εμπλακεί το όνομά του σε παρόμοια περιστατικά που, όπως τονίζει, ο ίδιος αγνοεί. Τη λέξη «αυτογκόλ» χρησιμοποίησε, ωστόσο, και η Ζέτα Δούκα σε δικό της, αινιγματικό Instagram story που πόσταρε χθες το πρωί, κάνοντας έτσι αρκετούς να υποθέσουν πως επρόκειτο για συνέχεια της ανάρτησης του Αντώνη Καφετζόπουλου.

Η ηθοποιός, η οποία ξεκίνησε πρώτη τις αποκαλύψεις κακοποιητικής και βίαιης συμπεριφοράς στον χώρο του θεάματος, έγραψε αρχικά τον ορισμό της λέξης «αυτογκόλ» (κυριολεκτικά και μεταφορικά), και κατόπιν πρόσθεσε το εξής: «Ο αριθμός 14 είναι μεγαλύτερος του 3…» Κι όλα αυτά -όπως επεσήμανε- αποτελούν «πληροφορίες προς πάσα ενδιαφερόμενο σε σχέση με την επικαιρότητα», αφήνοντας έτσι υπονοούμενα.

Οπως ήταν αναμενόμενο, η κίνηση του Πέτρου Φιλιππίδη να μοιράσει εξώδικα χωρίς να έχει υπάρξει προηγουμένως κάποια καταγγελία σε βάρος του δημιούργησε ερωτήματα. «Με λύπη παρατηρώ ότι τα τελευταία 24ωρα στήνονται ιδιότυπες τηλεδίκες. Αρνούμαι να κατακρεουργηθώ σε τηλεοπτικά παράθυρα, όπου ο κάθε ομιλών θα εκφέρει μια άποψη χωρίς να είναι σε θέση να διασταυρώσει προηγουμένως την όποια αναφορά σε αρμόδια Αρχή, με αποτέλεσμα τη σπίλωση του ονόματός μου και της προσωπικότητάς μου.

Με κοινό σημείο

Αξιοσημείωτο είναι ότι ακολουθείται ένα modus operandi ομαδοποίησης περιπτώσεων με διαφορετικό αντικείμενο, χρόνο και πρόσωπα, με κοινό σημείο αναφοράς τη στοχευμένη απόδοση κατηγορίας. Σέβομαι οποιονδήποτε επιθυμεί να καταγγείλει μια συμπεριφορά, αλλά η Πολιτεία έχει θεσπίσει μια συγκεκριμένη διαδικασία για κάθε καταγγελία, και σίγουρα αυτή δεν είναι μέσω τηλεοπτικών εκπομπών, ιστοσελίδων, μέσων κοινωνικής δικτύωσης» αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο ηθοποιός μέσω του δικηγόρου του Θέμη Σοφού.

«Ξέρετε ποιος είμαι τα τελευταία 35 χρόνια. Ας μην καταδικάσουμε συλλήβδην όλο το θέατρο. Παρακαλώ θερμώς να σεβαστείτε τη σύζυγό μου και το παιδί μας, καθώς με τηλεδικαστήρια δεν αποκαλύπτεται η αλήθεια, αλλά προοικονομείται υπαιτιότητα χωρίς νόμιμο έρεισμα. Για όποιον δεν σεβαστεί αυτή την ειλικρινή και αυθόρμητη τοποθέτησή μου, επιφυλάσσομαι ρητώς παντός εν γένει νομίμου δικαιώματός μου» καταλήγει στην εξώδικη δήλωσή του.

Παρά ταύτα, ο δημοφιλής κωμικός, λίγες ώρες μετά τη δημοσιοποίησή της, βρέθηκε να πρωταγωνιστεί στο twitter, με πολλούς χρήστες να αντιδρούν έντονα στην κίνησή του. «Προληπτικό εξώδικο; #Φιλιππίδης WTF? Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται ή μήπως δεν είναι τόσο καθαρός ο ουρανός;» σχολίασε κάποιος. «Είμαι αθώος! Μα, δεν σας κατηγορούμε για κάτι, κύριε Φιλιππίδη. Ναι, αλλά είμαι αθώος. Για ποιο είστε αθώος; Είμαι αθώος, σου λέω, και θα σου κάνω μήνυση #Φιλιππίδης» «τιτίβισε» ένας άλλος.

«Ξέρετε ποιος είμαι τα τελευταία 35 χρόνια, λέει ο Φιλιππίδης. Εντάξει, ίσως και να μην ξέρουμε τελικά! Θα ήταν πολύ ωραίο, όμως, να το μάθουμε! #φιλιππίδης» σημείωσε ένας τρίτος από τους περίπου 9.000 ανθρώπους που είχαν θίξει το θέμα στο twitter μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές.

Αξίζει να σημειωθεί πως λίγη ώρα μετά τη δημοσιοποίηση της εξώδικης δήλωσης του Πέτρου Φιλιππίδη στα media προχώρησε και η Πηνελόπη Αναστασοπούλου σε μια αινιγματική ανάρτηση στο Instagram. «Είσαι πιο ισχυρή απ’ ό,τι γνωρίζεις και φοβούνται τη μέρα που θα το ανακαλύψεις» έγραψε, κάνοντας πολλούς να αναρωτιούνται για την ταυτότητα του παραλήπτη!

{{-PCOUNT-}}18{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ