«Καλπάζει» σε γνωστές πλατφόρμες μουσικής το «Last Dance» της Στεφανίας (video)

Η Στεφανία «καλπάζει» για το Ρότερνταμ με το «Last Dance». Μόλις μία εβδομάδα έχει περάσει από την επίσημη παρουσίαση του τραγουδιού που θα μας εκπροσωπήσει στη φετινή Eurovision και το εντυπωσιακό βιντεοκλίπ μετράει περισσότερες από 600.000 προβολές στο YouTube και πάνω από 125.000 στο επίσημο κανάλι του ευρωπαϊκού διαγωνισμού τραγουδιού, όπου ανέβηκε μόλις στις 15 Μαρτίου.

Παράλληλα, το «Last Dance»… σκαρφάλωσε στα Top 50 των iTunes Charts σε 15 χώρες! Το κομμάτι κατέκτησε την πρώτη θέση στο Ελληνικό iΤunes Chart, την 4η στη Νορβηγία και στο Ισραήλ, την 7η στη Φινλανδία και τη 12η στην Ολλανδία και τη Σουηδία.

Μάλιστα στη μεγαλύτερη διαδικτυακή ψηφοφορία που διοργανώνει το δημοφιλέστερο site για Eurovision, το wiwibloggs, η Στεφανία με το «Last Dance» ήρθε πρώτη με 9,14% των ψήφων, αφήνοντας πίσω της το μεγάλο φαβορί, την Ελβετία, με 8,26%. Η επιτυχία για τη Στεφανία Λυμπερακάκη, όπως είναι ολόκληρο το ελληνικό όνομα της 19χρονης ερμηνεύτριας που μεγάλωσε στην Ολλανδία, συνεχίζεται και στη δημοφιλή πλατφόρμα streaming μουσικής του Spotify.

Τα στοιχήματα

Εκεί το κομμάτι μετράει κιόλας πάνω από 175.000 χιλιάδες streams, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία της Eurovision μια ελληνική συμμετοχή καταφέρνει να συμπεριληφθεί σε Spotify Editorial Lists, αλλά και στην πολύ δημοφιλή λίστα New Music Friday, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ολλανδία και στο Βέλγιο.

Η μεγάλη πρόκληση τώρα για τη Στεφανία και την ομάδα της είναι να ανατρέψει τα στοιχήματα που κατατάσσουν το «Last Dance» σε θέση όχι αντίστοιχη της θερμής αποδοχής που έχει το τραγούδι στην Ευρώπη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα γραφεία στοιχημάτων λαμβάνουν υπόψη τους τις θέσεις που έχει φέρει μια χώρα τα τελευταία χρόνια.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ