Η Μαρία Μπακοδήμου έχασε επτά κιλά – Αυτή τη διατροφή ακολούθησε

Πάρτε μια γεύση

Η Μαρία Μπακοδήμου έχασε επτά κιλά που είχε πάρει την περίοδο της καραντίνας. Πώς τα κατάφερε η γνωστή παρουσιάστρια; Ακολούθησε συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής και το περιοδικό ΕΓΩ τη δημοσίευσε.

ΔΕΥΤΕΡΑ

ΠΡΩΙΝΟ: Δημητριακά ολικής άλεσης, μπανάνα & cranberries

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 μπάρα δημητριακών
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Ψάρι με ρύζι & βραστά λαχανικά

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 ρυζογκοφρέτα

ΒΡΑΔΙΝΟ: Πράσινη σαλάτα ρε αχλάδι, ξηρούς καρπούς & νιφάδες παρμεζάνας

ΤΡΙΤΗ

ΠΡΩΙΝΟ: Γιαούρτι με φρούτα & ξηρούς καρπούς

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 φρούτο

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Φακές με ρύζι

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 φέτα του τοστ με ταχίνι & μέλι

ΒΡΑΔΙΝΟ: 2 μπιφτέκια ψητά με πράσινη σαλάτα

ΤΕΤΑΡΤΗ

ΠΡΩΙΝΟ: Smoothie με μπανάνα, αχλάδι & κανέλα

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: Λωρίδες καρότου ή αγγουριού βουτηγμένες σε χούμους

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: Πατάτα γεμιστή με λαχανικά

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 10 αμύγδαλα

ΒΡΑΔΙΝΟ: Μακαρόνια με πέστο μαϊντανού

ΠΕΜΠΤΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα ψωμί σίκαλης, 1 κουταλάκι του γλυκού μαλακή μαργαρίνη, 1 κουταλάκι του γλυκού μαρμελάδα ή μέλι, 1 ποτήρι γάλα

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 γιαούρτι με κανέλα, 1 φρούτο

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα ζυμαρικά ολικής αλέσεως με ντομάτα, φέτα, 4 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό και 10 ανάλατα αμύγδαλα ΒΡΑΔΙΝΟ: Φρουτοσαλάτα με γιαούρτι & μέλι

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 1 ρυζογκοφρέτα, 1 κουταλάκι του γλυκού μαρμελάδα με φρουκτόζη & 1 κουταλάκι του γλυκού μαλακή μαργαρίνη, 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 2 φρυγανιές ,τυρί φέτα, 4 ελιές

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 1 μερίδα κοτόπουλο με πατάτες στον φούρνο, σαλάτα λάχανο-καρότο

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 γιαούρτι 2%, κανέλα & 1 φρούτο

ΒΡΑΔΙΝΟ: Χωριάτικη σαλάτα ντομάτα-αγγούρίτπιπεριά-κρεμμύδι, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο, 4 ελιές

ΣΑΒΒΑΤΟ

ΠΡΩΙΝΟ: 2 αυγά βραστά, 1 φυσικός χυμός πορτοκάλι ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 φρούτο

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: 2 καλαμάκια κοτόπουλο με ρύζι & σαλάτα ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης

ΒΡΑΔΙΝΟ: Φρουτοσαλάτα

ΚΥΡΙΑΚΗ

ΠΡΩΙΝΟ: Γάλα με κακάο ή τσάι, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με βούτυρο & μέλι

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 φρούτο

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ: αυγά βραστά, σαλάτα ρόκα-αγγούρι-άνηθο, 1 μερίδα γραβιέρα, 4 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ: 1 ποτήρι φρέσκο χυμό

ΒΡΑΔΙΝΟ: Σουβλάκια & σαλάτα

{{-PCOUNT-}}40{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ