Σάββατο, 12 Οκτωβρίου, 2024

Η Μενεγάκη βγάζει τα ροζ έπειτα από 19 χρόνια

Τέλος η Ελένη Μενεγάκη από την ετήσια καμπάνια γνωστής...

Ο οίκος Tranoulis μοίρασε «κουφέτα» στο Ζάππειο

Το Ζάππειο γέμισε νύφες (!) και... αρχαίες Ελληνίδες με...

Αποκαλύψεις από τον τραγουδιστή του συγκροτήματος Sum 41 Ντέρικ Γουίμπλι για την...

Πάρτι με κοκαΐνη, «κουτουπώματα» και fake όργιο για να...

Το νέο ΣΚΡΑΤΣ «24 ΜΗΝΕΣ ΤΥΧΗ» μοιράζει κέρδη ύψους 24.000 ευρώ κάθε...

Ένα νέο παιχνίδι ΣΚΡΑΤΣ, που κυκλοφόρησε πρόσφατα, δίνει για...

Δεύτερη ευκαιρία σε Φαίη Σκορδά και Μαρία Μπακοδήμου

Tι συμβαίνει στον Σκάι με τη Φαίη Σκορδά και τη Μαρία Μπακοδήμου; Ποιο το μέλλον τους; Θα υπάρξει δεύτερη ευκαιρία; Σύμφωνα με πληροφορίες, τα περισσότερα εγχώρια ιδιωτικά κανάλια από τον Σεπτέμβριο του 2024 θα επιχειρήσουν ένα ολικό λίφτινγκ στην ψυχαγωγία και μέσα σε αυτά θα είναι και ο Σκάι.

Στο κανάλι του Νέου Φαλήρου, με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, η ενημέρωση κερδίζει καθημερινά ολοένα μεγαλύτερο έδαφος στα μερίδια τηλεθέασης παρά η ψυχαγωγία.
Η φετινή χρονιά, παρά τις αλλαγές, δεν χάρισε τα πολυπόθητα νούμερα θεαματικότητας στην ψυχαγωγία, με αποτέλεσμα αρκετά από τα βασικά στελέχη του σταθμού να εισηγούνται να επιστρέψει ο Σκάι στην ενημέρωση.

skorda

Τι θα συμβεί, λοιπόν, με τη Φαίη Σκορδά το 2024; Θα παραμείνει στο κανάλι;
Το πιθανότερο σενάριο, αν ενεργοποιηθεί το +1 του συμβολαίου της, είναι να βρεθεί ξανά στη μεσημεριανή ζώνη. Ανεξαρτήτως από τα νούμερα τηλεθέασης, η Φαίη Σκορδά είναι ένα δυνατό «brand» που φέρνει έσοδα στα γυναικεία κοινά στο εμπορικό – διαφημιστικό κομμάτι. Αρα το κανάλι θα δώσει ακόμη μία ευκαιρία στη Φαίη για να γίνει συνήθεια στον Σκάι.

Από την άλλη μεριά, η Μαρία Μπακοδήμου φαίνεται ότι έχει βρει το κοινό της τα Σαββατοκύριακα και θα συνεχίσει να μας κρατά συντροφιά. Η Μαρία Μπακοδήμου είναι μια καλή τηλεοπτική μετοχή για το κανάλι, την οποία αξιοποιεί ποικιλοτρόπως ο σταθμός σε διάφορα projects.

Μαρία Μπακοδήμου

Tι θα γίνει όμως το 2024 με την απογευματινή ζώνη του σταθμού; Λέγεται ότι για την απογευματινή ζώνη υπάρχει ο ίδιος προσανατολισμός. Δηλαδή να επενδύσει το κανάλι σε μαγνητοσκοπημένες εκπομπές lifestyle, όπως γίνεται και τώρα. Τις σκέψεις αυτές φαίνεται πως προωθεί η εταιρία παραγωγής Acun Medya του Τούρκου Ατζούν Ιλιτζαλί, αφού θα μπορέσει να αγοράσει τηλεοπτικό χρόνο από τον Σκάι πουλώντας formats που είναι δοκιμασμένα και με μικρότερο κόστος, όπως το «Κάτι ξαναψήνεται».

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τζόρτζ Μπάλντοκ: Nεκρός από πνιγμό, λέει η ιατροδικαστής

Μαρτυρικό θάνατο από «πνιγμό εντός ύδατος» βρήκε ο ποδοσφαιριστής...

Επιστρέφει ο εφιάλτης για την Παλιοσπύρου

Πρόσωπο με πρόσωπο με τη γυναίκα που της κατέστρεψε...

Λύτρας και Παπαδοπούλου μιλούν πλέον ανοιχτά για τον έρωτά τους

Καινούργια αρχή στο πλευρό της νέας αγαπημένης του, μεσίτριας...

Στο Star βλέπουν ότι στη «Φάρμα» επικρατεί… ξηρασία από νούμερα και ετοιμάζουν τα projects για το 2025

Τα κανάλια βγάζουν νέα όπλα στη μάχη της τηλεθέασης,...

Στον πάγο η σειρά «Οι αθώοι» στο Mega

Το Mega βάζει στον πάγο τη Χριστίνα Χειλά Φαμέλη...

«Σβήνει» η Καίτη Γκρέυ

Ενα εγκεφαλικό επεισόδιο, αφυδάτωση, χαμηλό αιματοκρίτη καθώς και μια...