Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

COVER STORY

Εκτός ραδιοφωνικής εκπομπής ο Αρναούτογλου λόγω πένθους: «Δεν είμαι πολύ καλά»

24/11/2023 - 13:00 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου περνάει δύσκολες στιγμές μετά το θάνατο του συνεργάτη του, Μάνου Καμπίτη.

Τον αποχαιρέτησε το βράδυ της Πέμπτης με ένα ποστ στο instagram ενώ το πρωί της Παρασκευής λόγω πένθους δεν πήγε στη ραδιοφωνική του εκπομπή. «Δεν είμαι πολύ καλά και θέλω να μου επιτρέψετε να μην έρθω σήμερα, το λέω στους ακροατές.

Μετά τον ξαφνικό χαμό ενός συνεργάτη, ενός φίλου, του Μάνου του Καμπίτη, του σκηνοθέτη που είχαμε στον Όμορφο Κόσμο, δεν έχω το κουράγιο να γελάσω, ούτε να κάνουμε πλάκα.

Θέλω να ηρεμήσω και να αφιερώσω τη σημερινή εκπομπή, ακόμα κι αν δεν είμαι εκεί, στον Μάνο Καμπίτη. Ήταν ένας πολύ ωραίος τύπος, μας άκουγε.

Ήταν ένα πολύ νέο παιδί. Φεύγει πολύς νέος κόσμος. Για μένα ήταν ένα σοκ», δήλωσε τηλεφωνικά στην εκπομπή του.