Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου, 2025

To Madwalk Gifting Lounge by ΣΚΡΑΤΣ επιστρέφει σήμερα στο Athens Metro Mall

Fashion tips από τον Λάκη Γαβαλά, beauty hacks από τη Σουζάνα Κεγγίτση και posing coaching από την...

Βγαίνει στο σφυρί γράμμα της Νταϊάνα σε Τσιγγάνα μέντιουμ

Στο σφυρί βγαίνει χειρόγραφη επιστολή που έγραψε «από καρδιάς»...

Ξεχωριστή γιορτή για τα άτομα με αναπηρία στο Ελαιουργείο Ελευσίνας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αναγνώρισης Δικαιωμάτων των Ατόμων...

Το πάρτι που οργάνωσε η Αννα Βίσση για τα γενέθλια της αδελφής...

Γενέθλια, ντουέτα και γλεντοκόπι έως τα ξημερώματα. Μια ξεχωριστή...

Με το αζημίωτο στη Ροδόπη – Στη Διαύγεια η χάρη των Γεωργαντά, Ουγγαρέζου και Κωνσταντάρα

Για τη μεταφορά, τη διαμονή και τις τοπικές μετακινήσεις της τριάδας διατέθηκαν 2.200 ευρώ

Μόνο κόκκινο χαλί δεν έστρωσε η Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης στους παρουσιαστές Θέμη Γεωργαντά, Δημήτρη Ουγγαρέζο και Λάμπρο Κωνσταντάρα, τους οποίους φιλοξένησε σκορπώντας χρήμα πριν από έναν μήνα με σκοπό να προβάλουν με την ιδιότητα (;) και των influencers (;), με το αζημίωτο, την περιοχή στους ακολούθους τους!

Οι τριάδα των παρουσιαστών για ένα διήμερο επισκέφθηκε στο πλαίσιο της δράσης για την τουριστική προβολή της περιοχής σημαντικά αξιοθέατα της Ροδόπης, όπως η Κομοτηνή, η Μαρώνεια, το αρχαίο θέατρο, παραλίες και αθλητικές εγκαταστάσεις, ξεναγήθηκε από τον αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης Μανώλη Ταπατζά και είχε την ευκαιρία τρώγοντας και πίνοντας να γνωρίσει τοπικά προϊόντα και τους κατοίκους της περιοχής.

Βέβαια, αυτό το διήμερο ίσως θα κόστιζε στην Περιφέρεια λιγότερο ακόμα κι αν επιστράτευε την… Τούνη για την προβολή της, καθώς το συνολικό «κοστούμι», σύμφωνα με την απόφαση που ανέβηκε στη Διαύγεια, έφτασε το ποσό των 18.500 ευρώ!

Αναλυτικότερα, για τη μεταφορά, τη διαμονή και τις τοπικές μετακινήσεις της τριάδας διατέθηκαν 2.200 ευρώ. Η αμοιβή τους, η ασφάλιση, η οργάνωση και η ξενάγηση ανήλθαν στο ποσό των 11.000 ευρώ. Και η σίτιση των τριών και των συνοδών τους για μόλις δύο ημέρες έφτασε τα 500 ευρώ!

Σε αντάλλαγμα, οι τρεις παρουσιαστές συμφώνησαν να προβάλουν ως influencers (!) τις εμπειρίες τους.

Συγκεκριμένα, η απόφαση προέβλεπε:

Προβολή εμπειριών τους (των τριών παρουσιαστών) μέσω των καναλιών τους στα social media
 Δημιουργία σύντομης εκπομπής που θα δημοσιευτεί από τα

social media της ΠΕ Ροδόπης

 Φωτογραφικό άλμπουμ από την επίσκεψη και τα σημεία

ενδιαφέροντος – 50 φωτογραφίες, επεξεργασμένες, υψηλής ανάλυσης

 Βίντεο/reels από την επίσκεψη και τα σημεία ενδιαφέροντος -20

επεξεργασμένα / μονταρισμένα

 Δημιουργία υποτίτλων σε επιλεγμένο υλικό στην τουρκική, βουλγαρική

και ρουμανική γλώσσα και στοχευμένη ψηφιακή διαφημιστική προβολή αυτών

σε διαδικτυακές πλατφόρμες (Instagram)

Η ίδια απόφαση, που υπέγραφε ο αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης

Εμμανουήλ Ταπατζάς, ο οποίος δέχεται έντονη κριτική από τοπικά ΜΜΕ, προέβλεπε για την παραγωγή φωτογραφικού υλικού και σύντομων βίντεο και προώθηση στο διαδίκτυο τα εξής ποσά:

Παραγωγή φωτογραφικού/βιντεοληπτικού υλικού: 2.800 ευρώ

Προώθηση και προσαρμογή υλικού για ξένες χώρες: 1.000 ευρώ.


«Η δράση εντάσσεται στις υπηρεσίες διαφήμισης (CPV: 79341000-6 – 14.700 €) και στην παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού (CPV: 32321300-2 – 3.800 €)» αναγράφει η απόφαση, κάνοντάς μας να αναρωτιόμαστε εάν υπάρχει τόση άνεση στα ταμεία της Περιφέρειας. Το θέμα πάντως ανέδειξε η τοπική ενημερωτική ιστοσελίδα rodopipress.gr, που δικαίως διερωτήθηκε:

«Πώς και γιατί επιλέχθηκαν οι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι/παρουσιαστές; Ο Θέμης Γεωργαντάς, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας έχουν υψηλή αναγνωρισιμότητα, όμως ποια είναι η εμπειρία τους στη τουριστική προβολή; Υπάρχουν μετρήσιμα παραδείγματα από προηγούμενες δράσεις τους που να αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητά τους σε αντίστοιχα εγχειρήματα; Ποια ήταν η προηγούμενη επαφή τους με την περιοχή και πώς αξιολογήθηκε η επιλογή τους;».

Στην ίδια απόφαση υπήρχαν κι άλλες δαπάνες, όπως η δημιουργία σελίδας στο facebook και το Instagram που ανέλαβε η ίδια εταιρία, η οποία μεσολάβησε για την παρουσία των παρουσιαστών, με κόστος άλλα 6.200 ευρώ! Για να μην τα πολυλέμε, όλο το πακέτο της αμφιλεγόμενης διαφημιστικής εκστρατείας έφτασε τα 28. 000 ευρώ!

«Η δράση αυτή κόστισε 28.000 ευρώ, η οποία στο σύνολό της βασίζεται στις «υπηρεσίες» των influencers – παρουσιαστών. Παρά τη θεωρητική αξία της προβολής μέσω τηλεοπτικών και ψηφιακών μέσων, λείπει η παρακολούθηση συγκεκριμένων δεικτών (π.χ. αύξηση κρατήσεων, επισκεψιμότητα σε αξιοθέατα, επισκεψιμότητα σε ψηφιακά κανάλια). Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης της επιτυχίας της δράσης; Υπάρχει δέσμευση για δημοσιοποίηση αυτών των στοιχείων;» ρωτά δικαίως το rodopipress.gr.

Οπως και να ‘χει οι τρεις παρουσιαστές πέρασαν ένα διήμερο σαν πασάδες και όσον αφορά τη σπατάλη η διοίκηση του περιφερειάρχη Χριστόδουλου Τοψίδη και οι συν αυτώ αφήνονται στην κρίση των πολιτών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ζευγάρι Ελλήνων ηθοποιών ανακοίνωσε πως περιμένει δεύτερο παιδί

Ζευγάρι Ελλήνων ηθοποιών ανακοίνωσε πως περιμένει δεύτερο παιδί

Το πάρτι που οργάνωσε η Αννα Βίσση για τα γενέθλια της αδελφής της

Γενέθλια, ντουέτα και γλεντοκόπι έως τα ξημερώματα. Μια ξεχωριστή...

Ο Λάκης Γαβαλάς ξαναχτυπά: Κάνει την Ερμού πασαρέλα και σκορπίζει τη λάμψη του

Χριστουγεννιάτικο glam powered by ΣΚΡΑΤΣ Στα κόκκινα ντύθηκε η γιορτινή...

Σήλια Κριθαριώτη – Νίκος Τσάκος: Γενέθλια για τον μοναχογιό τους

Πλαισιωμένος από τους γονείς του, Νίκο Τσάκο και Σήλια Κριθαριώτη, και τις καλλονές δίδυμες αδερφές του, Ειρήνη και Ελισάβετ, έσβησε τα κεράκια της κόκκινης τούρτας του o Παναγιώτης Τσάκος.

Πήγε να διασκεδάσει με τον νέο σύντροφό της στο νυχτερινό κέντρο που τραγουδάει ο πρώην της

Πήρε τον σύντροφό της και πήγαν να διασκεδάσουν στο μαγαζί που εμφανίζεται ο πρώην της σύντροφος




Μποζουκια Αθηνα