Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Survivor: Η Ανθή Σαλαγκούδη είναι η πρώτη υποψήφια προς αποχώρηση (video)

19/01/2021 - 11:41 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ηττημένοι στην πρώτη αναμέτρηση μετά τη νέα σύνθεση των ομάδων στο «Survivor» ήταν οι κόκκινοι, η ομάδα πριν συνηθίσει στα νέα καθεστώτα, κλήθηκε να ψηφήσει κάποιον από τους συμπαίκτες της για αποχώρηση. Τα κριτήρια στην ψηφοφορία ήταν αγωνιστικά σύμφωνα με τα λεγόμενα των παικτών. Ωστόσο, δεν έλειψαν και τα αρνητικά σχόλια από τον Περικλή Κονδυλάτο που κατηγορούσε τον Γιώργο Κοψιδά για διπροσωπία. Οι ψήφοι που έλαβε ο Γιώργος Κοψιδάς δεν ήταν αρκετές για να είναι υποψήφιος, καθώς η συμπαίκτρια του Ανθή Σαλαγκούδη είχε το μεγαλύτερο μέρος αρνητικών ψήφων με αποτέλεσμα να είναι η πρώτη παίκτρια από τους κόκκινους για αποχώρηση.

https://www.youtube.com/watch?v=mbPeNJg04Ik&ab_channel=YourTipsterGR

Πηγή: dedomeno.gr