Το κοινό δίνει «ψήφο εμπιστοσύνης» στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Οpen

Τα δελτία ειδήσεων του Open έχουν πιάσει τον παλμό του κόσμου και η Νίκη Λυμπεράκη έχει φτάσει στο δυναμικό κοινό στο 10%, ξεπερνώντας τα δελτία της ΕΡΤ και του Mega, έχοντας κάποιες φορές ίδια νούμερα με εκείνο του ΑΝΤ1 και «στριμώχνοντας» σε τηλεθέαση τις ειδήσεις του Σκάι, του Alpha και του Star.

Από τις αρχές Σεπτεμβρίου του 2019, όταν η δημοσιογράφος ανέλαβε την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Οpen, το τηλεοπτικό κοινό τής δίνει «ψήφο εμπιστοσύνης» για το κύρος, την ψυχραιμία και τη μαχητική διάθεσή της. Δεν είναι τυχαίο ότι τον Ιανουάριο του 2020 παρέλαβε το δημοσιογραφικό βραβείο Μπότση για την αντικειμενική, δεοντολογικά ορθή και με πληρότητα παρουσίαση του κεντρικού δελτίου του τηλεοπτικού σταθμού Open.

Η δημοσιογραφική ομάδα του καναλιού συνεχίζει δυναμικά να κοντράρει τον ανταγωνισμό και να σκαρφαλώνει στην τηλεθέαση και τον Μάρτιο! Συγκεκριμένα, μέσο όρο 8,6% στο σύνολο του κοινού και 338.000 τηλεθεατές στο μέσο λεπτό κατέγραψε το κεντρικό δελτίο (Δευτέρα – Παρασκευή, στις 18.50) με τη Νίκη Λυμπεράκη, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία στους πίνακες τηλεθέασης, καθώς πέτυχε άνοδο 59,2% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2020!

Είναι το μοναδικό κεντρικό δελτίο που σημειώνει αύξηση τόσο στο μερίδιο τηλεθέασης (3,2 μονάδες) όσο και στον αριθμό τηλεθεατών σε σύγκριση με τα δελτία των άλλων σταθμών το ίδιο χρονικό διάστημα. Ιδιαίτερη είναι η δυναμική στα νοικοκυριά ανώτερου μορφωτικού και επαγγελματικού επιπέδου, σημειώνοντας μέσο όρο 10,4% και αύξηση 76,2% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2020 (τότε ήταν 5,9%). Το κεντρικό δελτίο του Σαββατοκύριακου στις 18.50 με τον Γιάννη Παπαδόπουλο συγκέντρωσε 8% τον Μάρτιο (326.000 τηλεθεατές). Τον Μάρτιο του 2020 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 6,7% και οι τηλεθεατές 306.000, ενώ η άνοδος σε σχέση με πέρσι αγγίζει το 19,4%.

Την εμπιστοσύνη του τηλεοπτικού κοινού έχει κερδίσει και το μεσημβρινό δελτίο τις καθημερινές (Δευτέρα – Παρασκευή, στις 13.00) με τη Λίνα Δρούγκα. Η μέση επίδοσή του ήταν 10% στο σύνολο του κοινού έναντι 7,3% τον περσινό Μάρτιο, ποσοστό αυξημένο κατά 37% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα την περσινή χρονιά. Σε καθημερινή βάση το παρακολουθούσαν 222.303 τηλεθεατές (33.000 περισσότεροι από τον περσινό Μάρτιο).

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο περιοδικό «Εnjoy» της «κυριακάτικης δημοκρατίας» ο Γιάννης Παπαδόπουλος μίλησε για το στοίχημα που έχει βάλει με την ενημέρωση το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη, λέγοντας, μεταξύ άλλων: «Στο Open προσπαθούμε να προσφέρουμε ένα άρτιο δημοσιογραφικό προϊόν, απαλλαγμένο από εξωγενείς επιρροές, αγκυλώσεις και την εύκολη καταφυγή στο θεωρούμενο εμπορικό και εύπεπτο. Η ιεράρχηση και η βαρύτητα γίνονται με δημοσιογραφικά κριτήρια, αλλά συγχρόνως και με τρόπο που λαμβάνει υπόψη τον σφυγμό και τα ενδιαφέροντα της κοινωνίας. H εμπιστοσύνη κερδίζεται με τον χρόνο».

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ