Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Ο Γιώργος Παπαδάκης έκανε self test για τον κορονοϊό on air (video)

06/04/2021 - 10:26 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ο Γιώργος Παπαδάκης έκανε self test για τον κορονοϊό κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Καλημέρα Ελλάδα».

Ο παρουσιαστής ήθελε να δείξει στους τηλεθεατές πώς κάποιος μπορεί να κάνει μόνος του το τεστ.

«Ήρθε η ώρα να κάνω εγώ ένα αυτοδιαγνωστικό self test για τον κορονοΐό», είπε και αφού απολύμανε τα χέρια του ξεκίνησε τη διαδικασία. «Αν το τεστ βγει θετικό θα σας βάλω όλους σε καραντίνα», είπε με δόση χιούμορ στους συνεργάτες του.

Πηγή: dedomeno.gr