Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Επιστρέφει μετά από ένα χρόνο η εκπομπή «Στην υγειά μας ρε παιδιά»;

08/10/2021 - 09:37 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος έμεινε μια σεζόν εκτός τηλεόρασης με την εκπομπή «Στην υγειά μας ρε παιδιά» και γίνονται συζητήσεις να επιστρέψει στις οθόνες σας.

Η παραγωγός της εκπομπής βρίσκεται σε συζητήσεις με το OPEN για να επιστρέψει το αγαπημένο πρόγραμμα των τηλεθεατών στην τηλεόραση με παρουσιαστή τον Σπύρο Παπαδόπουλο. Να θυμίσουμε πως η εκπομπή βρισκόταν στον τηλεοπτικό αέρα επί 17 χρόνια και είχε περάσει από το πλατό της σχεδόν όλο το ελληνικό πεντάγραμμο.

Ήταν η αγαπημένη συνήθεια των τηλεθεατών τα βράδια του Σαββάτου καθώς απολάμβαναν το πρόγραμμα σαν να βρισκόντουσαν σε κάποιο νυχτερινό κέντρο. Εν αναμονή λοιπόν για να δούμε αν ευοδωθούν οι συζητήσεις.

Δείτε το ρεπορτάζ της εκπομπής «Happy Day» στο βίντεο που ακολουθεί:

https://vimeo.com/626196959

Πηγή: dedomeno.gr