Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

«The Bachelor» – Αποχώρησε εκνευρισμένη και τα είπε «έξω από τα δόντια» στον Παππά

16/12/2021 - 09:45 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Το «The Bachelor» βρίσκεται στην τελική ευθεία για τον τελικό. Τέσσερις κοπέλες έμειναν για να διεκδικήσουν την καρδιά του Αλέξη Παππά.

Στο επεισόδιο της Τετάρτης μία ακόμα κοπέλα έφυγε μένοντας πίσω η τελική τριάδα. Η Γιώτα, η Άννα, η Ιζαμπέλα και η Αθηνά έδωσαν το «παρών» στην τελετή Ρόδων ωστόσο μία δεν πήρε τριαντάφυλλο από τον Αλέξη και αποχώρησε φανερά εκνευρισμένη.

Ο λόγος για την Ιζαμπέλα που φεύγοντας του είπε: «Αλέξη μου η ζωή είναι οι επιλογές που κάνουμε κι εσύ μόλις έκανες την λάθος. Άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε. Το ήξερα βαθιά μέσα μου ότι δεν είναι ο πραγματικός έρωτας. Ο έρωτας είναι έξω… Λυπάμαι το ψέμα νίκησε. Ο αδερφός μου έπεσε μέσα, δεν ταιριάζουμε καθόλου».

https://vimeo.com/657317682

Πηγή: dedomeno.gr