Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Επέστρεψαν οι «Ράδιο Αρβύλα» – Όσα είπε ο Αντώνης Κανάκης

10/01/2022 - 20:49 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ο Αντώνης Κανάκης με την παρέα του «Ράδιο Αρβύλα» επέστρεψαν στους τηλεοπτικούς σας δέκτες.

Ο παρουσιαστής μετά το σάλο με τον Στάθη Παναγιωτόπουλου σταμάτησαν για λίγο την εκπομπή και επανήλθαν το βράδυ της Δευτέρας.

https://vimeo.com/664385031

«Μόνο την αγάπη σας θέλουμε να κρατήσουμε από το 2021 που φεύγει. Δεν θα υπάρξει καμία ουσιαστική αλλαγή… Καλή χρονιά σε όλους.  Χειροκρότημα στην αγαπημένη μας κυβέρνηση γιατί έκαναν ότι μπορούσαν για να ξεμπερδεύουν…συγγνώμη να επιστρέψει κι η τελευταία σατιρική εκπομπή.

https://vimeo.com/664384423

Οπότε στον Κυριάκο Μητσοτάκη, στον Άδωνι Γεωργιάδη και σε όλα τα παπαγαλάκια τους τα οποία είναι πάρα πολλά, το μόνο που θέλουμε να πούμε είναι ότι επιστρέψαμε».

https://vimeo.com/664388626

Πηγή: dedomeno.gr