Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

«Survivor»: Ο καβγάς και τα δάκρυα της Ασημίνας: «Δεν αντέχω άλλο»

24/01/2022 - 10:45 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Μπορεί οι Διάσημοι να κερδίσουν το πρώτο μέρος της ασυλίας στο «Survivor» ωστόσο ήρθαν σε σύγκρουση με την Ασημίνα Χατζηανδρέου η οποία ξέσπασε σε κλάματα.

«Υπήρξε πολλή ειρωνεία και με στεναχώρησαν πολύ ο Σπύρος και ο Σάββας. Ο Σάββας πήρε τα μούρα, μου πέταξε ένα μούρο και μου είπε “θες να χωρίσουμε και τα μούρα”! Λες και πέταξε φαΐ σε σκύλο!

asimina xatziandreou klamata survivorΕγώ προσωπικά στο σκυλί μου αφήνω το πιατάκι του πάνω στο καρεκλάκι. Εγώ χάνω τον εαυτό μου σιγά σιγά. Δεν αντέχω άλλο. Μετά από πέντε λεπτά ο Σάββας μού ζήτησε συγνώμη. Εγώ ξέρω από το σπίτι μου και έναν μαθηματικό που είχα ότι, από τότε που έχει δημιουργηθεί η συγνώμη, χάθηκε το φιλότιμο».

Πηγή: dedomeno.gr