Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Ξεκίνησε τις συσκέψεις η Χρηστίδου για τη νέα σεζόν – Οι φωτογραφίες με τους συναδέλφους της

24/08/2022 - 19:00 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Το φετινό καλοκαίρι ήταν αρκετά γεμάτο με ταξίδια και όμορφες στιγμές για την παρουσιάστρια Σίσσυ Χρηστίδου.

Επισκέφθηκε πολλά όμορφα μέρη της Ελλάδας, όπως τη Λέσβο, την Σαμοθράκη αλλά την Χαλκιδική!

Το καλοκαίρι, όμως, φτάνει στο τέλος του και ήρθε η ώρα της επιστροφής στην δουλειά. Η ίδια η παρουσιάστρια ανέβασε στον προσωπικό λογαριασμό της στο Instagram φωτογραφίες με τους συναδέλφους της εκφράζοντας το πόσο της έλειψαν.

Στην λεζάντα των φωτογραφιών έγραψε τα εξής: «Δεν ξέρω πως σχεδιάζεις να περνάς φέτος την εβδομάδα σου… Αν δουλεύεις, αν σπουδάζεις, αν τρέχεις όλη μέρα να φροντίσεις σπίτι και παιδιά ή τίποτα από όλα αυτά… Τα Σαββατοκύριακα όμως, ελπίζω να κρατήσεις ελεύθερα τα πρωινά, γιατί έχεις megaλο ραντεβού μαζί μας! Μας λείψατε μωρέ… και δεν κρατιόμαστε!»

Πηγή: dedomeno.gr