Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου, 2025

O τελευταίος αποχαιρετισμός του Αλμπέρτου Εσκενάζυ

Ιούλιος του 2025, σε ένα στημένο θεατράκι σε ανοιχτό...

Γιώργος Γιαννόπουλος για το «Σόι σου»: «Είναι ευτυχία και ευλογία αυτή...

«Είναι ευτυχία και ευλογία η συγκυρία αυτής της σειράς»,...

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...

«Σκυταλοδρομία» προσφοράς με τη dream team του ΑΝΤ1

Για περισσότερα από 35 χρόνια ο ΑΝΤ1 ενημερώνει, ψυχαγωγεί αλλά  βάζει παράλληλα και στο επίκεντρο της αποστολής του την κοινωνική προσφορά.

Τηλε – αθέατες πλευρές ενός «λάθους» εκατομμυρίων

Η εξαφάνιση 1.000.000 τηλεθεατών από τη Nielsen οδηγεί στο τέλος του μονοπωλίου της εταιρίας τηλεμετρήσεων

Το μονοπώλιο της εταιρίας τηλεμετρήσεων Nielsen τελειώνει! Τα αλλεπάλληλα ρεπορτάζ στα δελτία ειδήσεων του Star για το πού χάθηκαν 1.000.000 τηλεθεατές στη βραδινή ζώνη τη δεύτερη εβδομάδα του Οκτωβρίου και πώς βρέθηκαν ξανά, μετά τις ενστάσεις του καναλιού της Κάτω Κηφισιάς ροκανίζουν το μονοπώλιο της εταιρίας τηλεμετρήσεων.

Σοβαρός προβληματισμός επικρατεί στην τηλεοπτική αγορά μετά την αποκάλυψη των λανθασμένων στοιχείων μέτρησης της Nielsen στο διάστημα 9 έως 11 Οκτωβρίου. Η απουσία περίπου 1.000.000 τηλεθεατών από τη ζώνη υψηλής τηλεθέασης χτύπησε συναγερμό σχεδόν σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς, με την εταιρία μέτρησης να παραδέχεται το σφάλμα με τριήμερη καθυστέρηση.

Το θέμα είναι μείζον! Η αξιοπιστία των στοιχείων τηλεθέασης είναι καθοριστική για τη λειτουργία της αγοράς, καθώς η Nielsen κάθε μέρα κόβει «νόμισμα», το οποίο πρέπει να είναι έγκυρο για την πορεία της μυθοπλασίας, των σόου και των τηλεοπτικών εκπομπών. Κακά τα ψέματα, από εκεί εξαρτάται η θέση πολλών εργαζομένων, ηθοποιών, τεχνικών, σκηνοθετών, σεναριογράφων, παραγωγών για την πορεία φιλόδοξων σειρών και κοστοβόρων ριάλιτι εκπομπών.

Οπως τονίζουν ισχυροί τηλεοπτικοί παράγοντες, δεν μπορεί να υπάρχουν σειρές που να κοστίζουν 12.000.000 ευρώ, όπως η σειρά εποχής του ΑΝΤ1 «Μάγισσα», και να μη γνωρίζουν το κανάλι, οι παραγωγοί, πόσοι είναι ακριβώς οι τηλεθεατές που παρακολουθούν την υπερπαραγωγή για να βγάλει και εκείνη τα έξοδά της από τα πακέτα που θα πέσουν στα διαφημιστικά διαλείμματα που ορίζει ο νόμος κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου.

Από την τηλεθέαση εξαρτώνται εμπορικά, χορηγικά και διαφημιστικά πακέτα. Η διαπίστωση του σφάλματος με τους 1.000.000 χαμένους τηλεθεατές από τους παράγοντες της αγοράς επιταχύνει τις εξελίξεις για σοβαρές και μεγάλες αλλαγές στη μέτρηση της τηλεθέασης. Μάλλον ήρθε η ώρα για να γίνει και άλλη ιδιωτική εταιρία τηλεμετρήσεων, ίσως και κρατική. Τα λάθη ή τα παιχνίδια της Nielsen με τις μετρήσεις θα λάβουν τέλος, λένε στη μιντιακή αγορά βασικά στελέχη της.

spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διπλή «βόμβα» στον ΑΝΤ1 με Μενεγάκη και Κορομηλά

Σαν βόμβα έπεσε στη μιντιακή αγορά η σοβαρή πιθανότητα...

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Η Κατερίνα χτυπά κόκκινο στα social media

Λίγο μετά την κυκλοφορία του «Ακούστε τι μου λέει»...

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

Ο Έλληνας τραγουδιστής που «σαρώνει» τα βραβεία στο εξωτερικό!

Ο Ιορδάνης Αγαπητός, τα τελευταία δέκα χρόνια, έπειτα από πλήθος σπουδαίων συνεργασιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα







Μποζουκια Αθηνα