Τετάρτη, 8 Μαΐου, 2024

Με τα νέα αμόρε Βασάλος και Βαλαβάνη

Στην Κρήτη με τον νέο της σύντροφο η Ευρυδίκη...

Αγκαλιτσες για in love ζευγαρακια

Φωτογραφημένες αγκαλιές για δύο ακριβοθώρητα ζευγάρια της εγχώριας showbiz!...

Πρόβα καλοκαιριού από τη showbiz

Πρόβα καλοκαιριού για τα «καυτά» κορίτσια της showbiz, που...

Οσα συνέβησαν μέσα και έξω από το φετινό Met Gala στη Νέα...

«Παρέλαση» με τα γυμνά κορμιά τους έκαναν οι διασημότερες...

Τηλε – αθέατες πλευρές ενός «λάθους» εκατομμυρίων

Η εξαφάνιση 1.000.000 τηλεθεατών από τη Nielsen οδηγεί στο τέλος του μονοπωλίου της εταιρίας τηλεμετρήσεων

Το μονοπώλιο της εταιρίας τηλεμετρήσεων Nielsen τελειώνει! Τα αλλεπάλληλα ρεπορτάζ στα δελτία ειδήσεων του Star για το πού χάθηκαν 1.000.000 τηλεθεατές στη βραδινή ζώνη τη δεύτερη εβδομάδα του Οκτωβρίου και πώς βρέθηκαν ξανά, μετά τις ενστάσεις του καναλιού της Κάτω Κηφισιάς ροκανίζουν το μονοπώλιο της εταιρίας τηλεμετρήσεων.

Tileorasi2

Σοβαρός προβληματισμός επικρατεί στην τηλεοπτική αγορά μετά την αποκάλυψη των λανθασμένων στοιχείων μέτρησης της Nielsen στο διάστημα 9 έως 11 Οκτωβρίου. Η απουσία περίπου 1.000.000 τηλεθεατών από τη ζώνη υψηλής τηλεθέασης χτύπησε συναγερμό σχεδόν σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς, με την εταιρία μέτρησης να παραδέχεται το σφάλμα με τριήμερη καθυστέρηση.

TILEORASI

Το θέμα είναι μείζον! Η αξιοπιστία των στοιχείων τηλεθέασης είναι καθοριστική για τη λειτουργία της αγοράς, καθώς η Nielsen κάθε μέρα κόβει «νόμισμα», το οποίο πρέπει να είναι έγκυρο για την πορεία της μυθοπλασίας, των σόου και των τηλεοπτικών εκπομπών. Κακά τα ψέματα, από εκεί εξαρτάται η θέση πολλών εργαζομένων, ηθοποιών, τεχνικών, σκηνοθετών, σεναριογράφων, παραγωγών για την πορεία φιλόδοξων σειρών και κοστοβόρων ριάλιτι εκπομπών.

Οπως τονίζουν ισχυροί τηλεοπτικοί παράγοντες, δεν μπορεί να υπάρχουν σειρές που να κοστίζουν 12.000.000 ευρώ, όπως η σειρά εποχής του ΑΝΤ1 «Μάγισσα», και να μη γνωρίζουν το κανάλι, οι παραγωγοί, πόσοι είναι ακριβώς οι τηλεθεατές που παρακολουθούν την υπερπαραγωγή για να βγάλει και εκείνη τα έξοδά της από τα πακέτα που θα πέσουν στα διαφημιστικά διαλείμματα που ορίζει ο νόμος κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου.

kentriki tileorasi septemvris

Από την τηλεθέαση εξαρτώνται εμπορικά, χορηγικά και διαφημιστικά πακέτα. Η διαπίστωση του σφάλματος με τους 1.000.000 χαμένους τηλεθεατές από τους παράγοντες της αγοράς επιταχύνει τις εξελίξεις για σοβαρές και μεγάλες αλλαγές στη μέτρηση της τηλεθέασης. Μάλλον ήρθε η ώρα για να γίνει και άλλη ιδιωτική εταιρία τηλεμετρήσεων, ίσως και κρατική. Τα λάθη ή τα παιχνίδια της Nielsen με τις μετρήσεις θα λάβουν τέλος, λένε στη μιντιακή αγορά βασικά στελέχη της.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Vips με γιοτ και σούβλες σε Σπέτσες και Μύκονο

Τις παλιές, ένδοξες εποχές του θυμίζει από το βράδυ...

Ταχτσίδης-Θεοδωροπούλου: «Βόμβα» χωρισμού με τρίτο πρόσωπο

«Μια φορά μονάχα φτάνει, να ραγίσει το γυαλί, η...

Γαμπρός στην Κρήτη

Με μια «σπορ θερινή» φωτογραφία ευχαρίστησε για τις ευχές...

Δέσποινα Στυλιανοπούλου: Αγωνία για την «αδελφή» της Αλίκης

Αγωνία για την εξαφανισμένη πρωταγωνίστρια της χρυσής εποχής του...

Στη μονή της Ντάλι με «ξεναγό» τον Ξεκούκη

Κατακόμβη με λείψανα μοναχών, σκήτες μέσα σε σπήλαια που...

Χριστιανοί έβαλαν στο στόχαστρο την Τέιλορ Σουίφτ

Σάλο προκάλεσε με δύο νέα τραγούδια της η Τέιλορ...

Κώστας Σκαφίδας: Η φιλία με Καζαντζίδη, ο Περπινιάδης και η χρυσές πίστες

Επειτα από 68 ολόκληρα χρόνια στο τραγούδι, κατεβάζει ρολά....

Τσιρότο βάζει τέλος στον εφιάλτη των παιδιών

Οι ενέσεις, οι οποίες αποτελούν τον μεγαλύτερο φόβο των...