Στον Σκάι θέλουν το παλιό, κλασικό «Survivor», και θα το έχουν! Σύμφωνα με πληροφορίες, τη νέα τηλεοπτική σεζόν το ριάλιτι επιβίωσης θα επιστρέψει στην αυθεντική εκδοχή του, εκείνη που αγαπήθηκε από το κοινό και έφερε εντυπωσιακά νούμερα θεαματικότητας την περίοδο 2017-2020, τότε που πήρε την… κούπα ο Ντάνος.
Το κλασικό και απολύτως δοκιμασμένο σχήμα «Διάσημοι» εναντίον «Μαχητών» επανέρχεται, με τις δύο ομάδες να διατηρούν τα παραδοσιακά τους χρώματα, κόκκινο και μπλε. Ωστόσο, η μεγαλύτερη ανατροπή αφορά τους ίδιους τους διασήμους. Ο Σκάι, έπειτα από τις απογοητευτικές τηλεθεάσεις της περυσινής σεζόν, όπου κυριάρχησαν tiktokers, ψιλοάγνωστες influencers και trainers της διπλανής πόρτας, έχει λάβει σαφή και αμετάκλητη απόφαση: καμία συμμετοχή προσώπων social media χωρίς πραγματική αναγνωρισιμότητα ή επαγγελματικό βάρος στον χώρο της σόουμπιζ. Η λογική «ό,τι κινείται στο Instagram μπαίνει στο “Survivor”» κατέρρευσε θεαματικά.
Οι τηλεθεατές γύρισαν την πλάτη, φέρνοντας το ριάλιτι σε ιστορικά χαμηλά, με τηλεθεάσεις ακόμα και 3%. Γι’ αυτό η φετινή επιλογή παικτών θα ακολουθήσει εντελώς διαφορετική στρατηγική. Επίσης, δεν θα γίνει καμία προσπάθεια να «μπαλωθεί» το cast με παλιούς παίκτες, κάτι που οδήγησε συχνά σε ανακύκλωση προσώπων. Η διαφορά στον σχεδιασμό δεν είναι μόνο ποιοτική, αλλά και οικονομική. Ετσι δεν θα δαπανηθεί ούτε ευρώ για ανώνυμους influencers ή viral περσόνες των social media.