Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Τέλος από το MEGA – Το ανακοίνωσε στο instagram

17/07/2025 - 08:46 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ο γνωστός παρουσιαστής αποχωρεί από το MEGA μετά από τέσσερα χρόνια συνεργασίας.

Ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης παρουσίαζε εκπομπή υγείας και όπως ανακοίνωσε σε ποστ στο instagram η συνεργασία του με το κανάλι ολοκληρώθηκε καθώς δεν ανανέωσε για τη νέα τηλεοπτική σεζόν.

«Ο κύκλος της εκπομπής «Όλα για τη ζωή μας» έκλεισε. Ευχαριστώ το mega, τους συνεργάτες μου και όλους εσάς που αγαπήσατε και στηρίξατε αυτή την προσπάθεια τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Εμείς με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο θα τα ξαναπούμε».