Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Μπηχτή Λιάγκα: «Δεν είναι ανάγκη να βλέπετε την εκπομπή τρεις ώρες, τρεισήμισι. Ούτε εμείς θα αντέχαμε»

27/03/2026 - 12:48 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ο Γιώργος Λιάγκας κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Το Πρωινό» της Παρασκευής για μία ακόμα φορά εξομολογήθηκε την ενόχλησή του για τη διάρκεια της εκπομπής του.

Ο παρουσιαστής ουκ ολίγες φορές τη τρέχουσα σεζόν πετάει τις μπηχτές του για τη διάρκεια του «Πρωινού». Τι σχολίασε σήμερα;

«Προσέξτε, και να μην είστε τηλεθεατές και να είστε περαστικοί, κάντε προσπάθεια, δεν είναι ανάγκη να την βλέπετε την εκπομπή τρεις ώρες, τρεισήμισι. Ούτε εμείς θα αντέχαμε», είπε αναφερόμενος στα δώρα που έδινε σήμερα το «Πρωινό».

Διαβάστε επίσης: «Ο Λιάγκας είναι καλός δημοσιογράφος αλλά βάζει τρικλοποδιά στον εαυτό του»