Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

«Δεν θα πήγαινα καλεσμένη στον Λιάγκα, διαφωνώ με το 95% όσων λέγονται στην εκπομπή του»

05/05/2026 - 16:04 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Εβελίνα Νικόλιζα δε θα πήγαινε ούτε καλεσμένη στο «Πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα και το δήλωσε δημόσια.

«Δεν θα πήγαινα καλεσμένη στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα κι ας μην έχω περάσει από αυτή τη ζώνη. Με τη συγκεκριμένη εκπομπή διαφωνώ με το 95% των πραγμάτων που ακούγονται και δεν θα πήγαινα. Στην εκπομπή της Καραβάτου εννοείται πως θα πήγαινα. Δεν σημαίνει κάτι επειδή πέρσι στην ίδια ζώνη ήμασταν εμείς», είπε σε δηλώσεις τους στους δημοσιογράφους.

Ενώ αναφέρθηκε και στις εφαρμογές γνωριμιών που όπως αποκάλυψε έχει χρησιμοποιήσει. «Έχουμε μάθει τις εφαρμογές γνωριμιών να τις θεωρούμε λίγο ταμπού στην Ελλάδα, στο εξωτερικό δεν είναι. Οι εφαρμογές γνωριμιών είναι αν κάποιος θέλει να γνωρίσει. Εγώ ήμουν σε μια κατάσταση που ήθελα να γνωρίσω, το έκανα. Κουβά πήγαμε. Δεν πειράζει, συνεχίζουμε δυναμικά».