Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

«TV Queens»: Χριστοπούλου στον ρόλο της καθηγήτριας

Τα αστέρια θα περάσουν από το Οpen! Nα και...

«Ο Παράδεισος των κυριών»: Η Αμαλία είναι απογοητευμένη με τον Ντίνο

Στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Ο παράδεισος των κυριών»...

Στο… μικροσκόπιο 20 Ελληνες Influencers που ελέγχονται για παραπλανητικές πρακτικές

Στο μικροσκόπιο των ελεγκτικών μηχανισμών μπαίνουν 20 Ελληνες influencers...

Ο Σκάι καλοβλέπει το τηλεπαιχνίδι «Still Standing» με παρουσιάστρια την Καραβάτου

Τα δημοφιλή τηλεπαιχνίδια δεν πεθαίνουν ποτέ! Από τα χέρια...

O επιμένων μακεδονικά!

❱❱ Η Αφροδίτη Λατινοπούλου, επικεφαλής καμπάνιας για να μην μπερδεύουν οι καταναλωτές τα ντόπια προϊόντα με σκοπιανές «μαϊμούδες»Από τη
Μαρία Μεϊμάρη

Μια φιλόδοξη διαδικτυακή καμπάνια, που έχει στόχο να διαδώσει σε κάθε γωνιά του πλανήτη το μήνυμα της ελληνικότητας των μακεδονικών προϊόντων, έχει αρχίσει εδώ και έναν μήνα στη Θεσσαλονίκη, με πρωτεργάτρια την όμορφη νομικό Αφροδίτη Λατινοπούλου, η οποία διέπρεψε στα… κορτ και τα τελευταία χρόνια ασχολείται ενεργά με τα κοινά!

Κόντρα στις δυσκολίες που δρομολογεί η Συμφωνία των Πρεσπών, η μάχιμη Θεσσαλονικιά αγωνίζεται για να καταστήσει σαφές σε όσο πιο πολλούς γίνεται ότι τα μακεδονικά προϊόντα προέρχονται από την Ελλάδα. Ηδη, όπως λέει, το μήνυμα έχει φτάσει σε πάρα πολλούς χρήστες του διαδικτύου, αλλά και σε ξένους καταναλωτές, οι οποίοι ως τώρα αγόραζαν «μακεδονικά» προϊόντα χωρίς να γνωρίζουν ότι προέρχονταν από την ΠΓΔΜ!

«Η καμπάνια ξεκίνησε από μία ομάδα ατόμων που αναζητούσαμε τρόπους για να προωθήσουμε τα μακεδονικά προϊόντα, γιατί βλέπαμε πως στα Σκόπια έχουν ξεκινήσει πολλές προωθητικές ενέργειες για τα προϊόντα τους, σε αντίθεση με ό,τι γίνεται από ελληνικής πλευράς. Στην πορεία διαπιστώσαμε πως οι ξένοι καταναλωτές πολλές φορές μπερδεύονται βλέποντας ένα προϊόν το οποίο φέρει την επωνυμία της Μακεδονίας και νομίζουν ότι είναι ελληνικό, με αποτέλεσμα να βγαίνουν κερδισμένες οι σκοπιανές επιχειρήσεις αντί των ελληνικών. Αυτό που φιλοδοξούμε, λοιπόν, να κάνουμε είναι να δώσουμε τέλος σε αυτήν τη σύγχυση, ώστε ο καταναλωτής να ελέγχει πάντα ποια είναι η χώρα προέλευσης, αν δηλαδή το προϊόν έχει πάνω του την ένδειξη made in Greece» λέει η γοητευτική νομικός, που υπήρξε στο παρελθόν «χρυσό» κορίτσι του τένις. Οπως τονίζει, καθοριστική σημασία για τη διάδοση της εντελώς ανεξάρτητης από επιχειρηματικά ή πολιτικά καμπάνιας έχει να την αγκαλιάσει η νέα γενιά.

9 f2 image2

Η Συμφωνία των Πρεσπών βρίσκει εντελώς αντίθετη την 28χρονη νομικό: «Στο άρθρο 1, παρ. 2 της συμφωνίας αναφέρεται ότι θα ενθαρρύνεται η επιχειρηματική κοινότητα για να προχωρήσει στην εξεύρεση κοινά αποδεκτών λύσεων. Συμπεραίνουμε, λοιπόν, ότι οι επωνυμίες θα παραμείνουν όπως είναι και ότι μέσα στην επόμενη τριετία θα οριστεί μία επιτροπή που θα αποφασίσει, με κριτήρια και άτομα που δεν γνωρίζουμε, τι θα γίνει και ποιοι θα είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις για να έχουν το όνομα της Μακεδονίας οι μεν ή οι δε επιχειρήσεις».

Το προσεχές διάστημα θα γίνει ανοιχτό κάλεσμα στις 4.000 ελληνικές επιχειρήσεις μέσω του σάιτ www.macedonianprodusts.gr, ώστε να αναζητηθεί από κοινού η καλύτερη λύση. «Δεν μας ενδιαφέρει να μπούμε σε άτυπο εμπορικό πόλεμο με τους Σκοπιανούς. Θέλουμε να κάνουμε γνωστά τα μακεδονικά προϊόντα που παράγονται στην Ε.Ε., στην περιοχή της βορείου Ελλάδος» καταλήγει η κυρία Λατινοπούλου, η οποία αυτήν την περίοδο ασχολείται με τη μεγάλη αγάπη της, τον αθλητισμό, προπονώντας παιδάκια στην ακαδημία αντισφαίρισης που έχει ανοίξει στη Θεσσαλονίκη, ενώ έχει εκφράσει ενδιαφέρον για να είναι υποψήφια με τη Νέα Δημοκρατία.

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Τετάρτη 17 Απριλίου

ΚΡΙΟΣ: Πολλά είναι αυτά που θα λειτουργήσουν θετικά στη...

Διπλός Λιάγκας στον ΑΝΤ1

Ο Γιώργος Λιάγκας όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει!...

Cool στο κέντρο της Αθήνας ο Μπισμπίκης

Η νέα ταινία του Γιάννη Οικονομίδη «Σπασμένη φλέβα» άρχισε...

Νίκος Αποστολόπουλος: «Η Φαίη Σκορδά είναι σαν τους αναστενάρηδες, λες και περπατάει σε αναμμένα κάρβουνα»

Ο Νίκος Αποστολόπουλος παραχώρησε μια συνέντευξη στην εκπομπή «Mega...

Bασίλισσα Σοφία της Ισπανίας: Υστερα από τέσσερις ημέρες νοσηλείας επέστρεψε στο παλάτι

Υστερα από τέσσερις ημέρες νοσηλείας και αγωνίας για τον...