Βλαστάρια μάλαμα!
Κι άλλα παιδιά πολιτικών κατάφεραν να μπουν στα ελληνικά πανεπιστήμια, για αυτό χθες στη Βουλή πηγαινοέρχονταν γλυκά!

Κι άλλα παιδιά πολιτικών κατάφεραν να μπουν στα ελληνικά πανεπιστήμια, για αυτό χθες στη Βουλή πηγαινοέρχονταν γλυκά!
Από Βίβιαν Μπενέκου
«Μπράβο σου, Μαράκι μου! Πριν από λίγη ώρα ήλθε στο κινητό σου το αποτέλεσμα της προσπάθειας που έκανες για τις πανελλήνιες εξετάσεις. Μιας προσπάθειας αποκλειστικά δικής σου. Είσαι πλέον φοιτήτρια της Νομικής Σχολής. Κάτι που μόνη σου διάλεξες και σου εύχομαι να προχωρήσεις με τον τρόπο που εσύ ξέρεις… Μας έχεις γεμίσει χαρά και περηφάνεια για μια ακόμη φορά. Αυτές τις ωραίες στιγμές ήθελα να ήταν μαζί μας και ένας ακόμη: ο παππούς σου ο Τάκης» λέει, μέσω της στήλης, ο ευτυχής πατέρας της Μαρίας, υφυπουργός Δαβάκης.

Δύναμη, ήθος,αξιοπρέπεια
«Ο Γιώργος μας πέτυχε τον στόχο του και πέρασε στη Νομική, τη σχολή που ονειρευόταν. Παιδί μου, είμαι περήφανη όχι μόνο για το αποτέλεσμα, αλλά για τον άνθρωπο που γίνεσαι. Για τη δύναμη, το ήθος και την αξιοπρέπεια με την οποία πορεύεσαι. Γιατί έμαθες πως οι μεγάλες νίκες χτίζονται με κόπο και υπομονή.

Και σήμερα χαίρεται και χαμογελά ακόμη πιο πλατιά από εμάς ο μπαμπάς σου. Ο Μανούσος μου, που από τον ουρανό σε καμαρώνει και είναι περήφανος για σένα» λέει με τη σειρά της η υφυπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Σέβη Βολουδάκη, πολύ συγκινημένη, γιατί μεγαλώνει μόνη τα τρία παιδιά της.
Κι άλλα παιδιά πολιτικών κατάφεραν να μπουν στα ελληνικά πανεπιστήμια, για αυτό χθες στη Βουλή πηγαινοέρχονταν γλυκά!





