Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Οι καλεσμένες στην επίδειξη του Paris Valtadoros «έσβησαν» τα μοντέλα

Fashion show και στο... front row παρατηρήθηκε στην επίδειξη...

Φωνή ΑμεΑ με τη Χρονοπούλου – Αυξημένος κίνδυνος αναπηρίας για πρόωρα βρέφη

Η προωρότητα, που ορίζεται ως η γέννηση πριν από...

Ανδρουλάκης και Δούκας ήπιαν τον «καφέ της ειρήνης» στο δημαρχείο της...

«Ανακωχή» για τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Νίκο Ανδρουλάκη και...

«Secret song»: Ξεκίνησαν τα γυρίσματα κι επιστρέφει με νέα επεισόδια!

Το μεγαλύτερο τηλεοπτικό event της ελληνικής τηλεόρασης, που καθήλωσε και συγκίνησε πάνω...

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Πλοίο «φάντασμα» νότια της Κρήτης «κρύβει» τόνους χασίς

❱❱ Το «Malpas» βυθίστηκε νότια της Κρήτης και εκτιμάται ότι μετέφερε τόνους κάνναβης.

Στον πάτο της θάλασσας, σε βάθος περίπου 800 μέτρων, εικάζεται ότι κρύβεται το μυστικό του «Malpas», ενός ύποπτου πλοίου από τη Συρία που βυθίστηκε νότια της Κρήτης το πρωινό της 17ης Νοεμβρίου και εκτιμάται ότι μετέφερε ποσότητα ναρκωτικών μεγαλύτερη από αυτή που βρέθηκε πριν από μία εβδομάδα στα αμπάρια του ναρκόπλοιου «NOKA»!

Η «Espresso» δημοσιεύει αποκλειστικά στοιχεία για την περίεργη υπόθεση, η οποία έχει αρκετές ομοιότητες με εκείνη του υπό σημαία Συρίας φορτηγού πλοίου, πάνω στο οποίο οι λιμενικές Αρχές ανακάλυψαν περίπου έξι τόνους χασίς σε μορφή «σοκολάτας» και 3.000.000 ναρκωτικά χάπια captagon, τα οποία είναι γνωστά και ως «ναρκωτικά των τζιχαντιστών»!

Ο καπετάνιος και τρία ενήλικα μέλη του πληρώματος του «Malpas», όλοι συριακής καταγωγής, συνελήφθησαν για πρόκληση ναυαγίου κατά συναυτουργία και κρίθηκαν προσωρινά κρατούμενοι μετά τις απολογίες τους στον ανακριτή Πειραιά. Ο πέμπτος, επειδή είναι ανήλικος, αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους. Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχει στοιχειοθετηθεί κατηγορία για μεταφορά ναρκωτικών, αν και στη δικογραφία τονίζεται ότι οι πληροφορίες που είχαν οι λιμενικοί έκαναν λόγο για «φορτίο κατεργασμένης κάνναβης, γνωστής και ως ρητίνης κάνναβης ή “σοκολάτας”, σε ποσότητα πολλών τόνων»!

Μάλιστα, είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα υπάρξει κατηγορία, καθώς θεωρείται απίθανο να πραγματοποιηθεί επιχείρηση για την ανέλκυση του ναυαγίου από τέτοιο βάθος.

Σύμφωνα με όσα περιγράφονται στη δικογραφία της υπόθεσης, το ραντάρ του πρώτου σκάφους του Λιμενικού εντόπισε το μήκους 40 μέτρων πλοίο στις 2 τα ξημερώματα της 17ης Νοεμβρίου, ενώ έπλεε νότια της Κρήτης. Στις 3.40 ένα φουσκωτό με έξι βατραχανθρώπους επιχείρησε να προσεγγίσει το ύποπτο σκάφος, όμως αναφέρθηκε βλάβη στο πηδάλιό του και το σχέδιο ματαιώθηκε. Στις 4.50 έφτασε δεύτερο σκάφος του Λιμενικού, που επίσης δεν μπόρεσε να κατεβάσει φουσκωτή βάρκα στο νερό εξαιτίας των περίπου 8 μποφόρ που έπνεαν στην περιοχή. Στις 5.50 υπήρξε επικοινωνία με τον πλοίαρχο του «Malpas», ο οποίος δεν ανέφερε κάποια βλάβη. Στις 6 το πρωί το πλοίο ακινητοποιήθηκε και δόθηκε εντολή από το Λιμενικό να βάλει πλώρη για την Ιεράπετρα. Ωστόσο, περίπου τέσσερις ώρες αργότερα πήρε κλίση και 20 λεπτά αργότερα βυθίστηκε πέντε ναυτικά μίλια έξω από το Κουφονήσι!

Καταθέσεις

Στις καταθέσεις τους οι λιμενικοί που πήραν μέρος στην επιχείρηση κάνουν λόγο για «σκόπιμη πρόκληση βύθισης του πλοίου». Μάλιστα, προσθέτουν ότι ήταν η μόνη επιλογή που είχε το πλήρωμα μόλις αντιλήφθηκε πως είναι περικυκλωμένο από περιπολικά σκάφη του Λιμενικού για να μη βρεθεί ποτέ το ναρκοφορτίο!

Οι Σύροι ναυτικοί δίνουν διαφορετική εκδοχή για όλα τα παραπάνω. Οπως αναφέρει στην κατάθεσή του ο 43χρονος καπετάνιος, το «Malpas» με σημαία Τανζανίας προοριζόταν για πώληση και ήταν άδειο όταν ακινητοποιήθηκε από το Λιμενικό.

«Ξεκινήσαμε στις 14/11/2018 περί ώρα 18.00 χωρίς φορτίο από το λιμάνι της Λαττάκειας με προορισμό το λιμάνι Saint Julien της Μάλτας, με καύσιμα 15 μετρικούς τόνους diesel και με 10 τόνους νερό στις δεξαμενές ύδατος. Οταν θα έφτανα, θα έπαιρνα τηλέφωνο τον πλοιοκτήτη για να ενημερώσει εκείνος τον αγοραστή του πλοίου, προκειμένου να το παραλάβει» ανέφερε χαρακτηριστικά, υποστηρίζοντας ότι το πλοίο είχε από την αρχή ελεγχόμενη εισροή υδάτων, αλλά η κατάσταση επιδεινώθηκε εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Σύμφωνα με τον μηχανικό του «Malpas», το πλοίο δεν είχε πρόβλημα όταν τους σταμάτησε το Λιμενικό, όμως κατεβαίνοντας κάποια στιγμή στο μηχανοστάσιο διαπίστωσε ότι το νερό είχε φτάσει τα 60-70 εκατοστά.

«Προσπαθήσαμε να το κλείσουμε, αλλά ήταν ανεξέλεγκτο. Τότε ενημερώσαμε το Λιμενικό μέσω ασυρμάτου και μας περισυνέλεξαν αφού είχαμε πέσει στο νερό…» κατέθεσε ο 50χρονος μηχανικός.

«Οι εικασίες των Αρχών περί δήθεν ύπαρξης ναρκωτικών ουσιών επιβαρύνουν αναιτιολόγητα την υπόθεση, προσβάλλουν το τεκμήριο αθωότητας και δεν έχουν καμία αναφορά στο προανακριτικό και ανακριτικό υλικό. Είμαστε βέβαιοι ότι οι κατηγορίες περί δήθεν πρόκλησης ναυαγίου θα καταπέσουν στο δικαστήριο και οι εντολείς μας θα αθωωθούν» δήλωσαν οι συνήγοροι υπεράσπισης Ιωάννης Γλύκας και Αθηνά Χαρβαλάκου Γλύκα.

offer

{{-PCOUNT-}}15{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Μπηχτές Μαραντίνη για χωρισμό και συνεπιμέλεια

Ο Θοδωρής Μαραντίνης έδωσε συνέντευξη στη «Real Life», μίλησε...

Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. ο μάνατζερ του τράπερ Trannos για όσα έγιναν στου Ρέντη

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις από την αστυνομική επιχείρηση «μαμούθ»...

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

Ανδρέας Ανδρεόπουλος: Ο ηθοποιός άφησε το Σπίτι του Ηθοποιού και στέκεται πάλι όρθιος

Νέα ζωή για τον Τίμο Δράκο της θρυλικής τηλεοπτικής...

Η Πωλίνα Σανταλοβάκη έδωσε σημεία ζωής

Ενώ είναι μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας η...

«Ξαπλώπουλος και σία» για τους αστυνομικούς στις Φυλακές Μαλανδρίνου

Ζωή και κότα εμφανίζονται να κάνουν όλοι οι αστυνομικοί...

Ο μάνατζερ του τράπερ Τrannos καταγγέλλει απαγωγή από την ΕΛ.ΑΣ.

Θύμα άγριου ξυλοδαρμού καταγγέλλει ότι έπεσε ο μάνατζερ του...