Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Love is in the air: Είπε το «ναι» την ώρα της πτήσης

Η αγάπη σε κάνει να πετάς στα σύννεφα, οπότε...

Ανέβηκε επικίνδυνα η θερμοκρασία με τη νέα φωτογράφιση της Ταραμπάνκο

Η Κάτια Ταραμπάνκο έφερε τον «καύσωνα» μέσα στον Απρίλιο....

Καμπάνα σε 74χρονο που «έλουζε» με χυδαία υπονοούμενα νεαρή σερβιτόρα στην Καβάλα

Καταδικάστηκε από το δικαστήριο για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας ένας...

Παπαθωμά και Πετράκος αμφισβητούν την ύπαρξη της αφρικανικής σκόνης

«Μας ψεκάζουν, μας σκοτώνουν με χημικά» βροντοφώναξαν η Θεοφανία...

Φανάρια, τέλος!

❱❱ Πατέντα επιτρέπει στα αυτοκίνητα να «μιλάνε» για να αποφεύγουν το μποτιλιάρισμα και βγάζει στη σύνταξη τον «Σταμάτη» και τον «Γρηγόρη»Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά στο να καταφέρνουν αυτό που δεν μπορούν να καταφέρουν οι οδηγοί ούτε με τη μεσολάβηση τροχονόμου: να συνεννοούνται μεταξύ τους για το ποιο θα περάσει πρώτο χωρίς την ανάγκη φαναριών! Και μάλιστα, αυτό που ακούγεται ως η απόλυτη συνταγή για κυκλοφοριακό κομφούζιο, όπως υπόσχονται οι ειδικοί, θα μειώσει εντυπωσιακά τον χρόνο που τρώει κάθε οδηγός κολλημένος στην κίνηση.

Ερευνητές του πανεπιστημίου Carnegie Mellon αναπτύσσουν ένα σύστημα που θα αντικαταστήσει τα κλασικά φανάρια με εικονικά, τα οποία θα εμφανίζονται ως κόκκινο και πράσινο στο παρμπρίζ κάθε αυτοκινήτου. Αυτό πρακτικά θα επιτρέπει σε κάθε οδηγό να διαθέτει ένα εξατομικευμένο φανάρι, μειώνοντας έτσι τον χρόνο αναμονής. «Οι οδηγοί πρέπει να δίνουν προσοχή στα φανάρια καθώς πλησιάζουν μια διασταύρωση» αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρία Virtual Traffic Lights (VTL), η οποία συστήθηκε από τους ερευνητές που θέλουν να προωθήσουν εμπορικά την τεχνολογία τους.

Διαχείριση της κίνησης

«Τι θα γινόταν, όμως, αν τα αυτοκίνητα μπορούσαν να συνομιλήσουν και να διαχειριστούν την κίνηση χωρίς υποδομή που να βασίζεται στα φανάρια;» προσθέτουν. Πρακτικά το σύστημά τους δουλεύει δείχνοντας στο παρμπρίζ κάθε αυτοκινήτου όταν αυτό πλησιάζει μια διασταύρωση σε ποια κατεύθυνση έχει πράσινο και σε ποια κόκκινο. «Είναι μια απρόσκοπτη διαδικασία στην οποία δεν εμπλέκεται η απόφαση της στιγμής του οδηγού» σχολιάζουν οι ερευνητές, που εξηγούν ότι το σύστημα βασίζεται στη δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ των αυτοκινήτων το οποίο και δοκιμάστηκε πρόσφατα κοντά στην πανεπιστημιούπολη του Πίτσμπουργκ.

Αυτό επιτρέπει την κοινή χρήση στοιχείων GPS, χαρτών, δεδομένων ταχύτητας αλλά και της κατεύθυνσης των αυτοκινήτων. Στη δοκιμή ο χρόνος της διαδρομής μειώθηκε από 30,7 λεπτά σε 18,3!

offer

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Καρφιά Σολωμού για την Μπάρκα

«Καμπανιά» από τη Μαρία Σολωμού. «Δεν θα πάω ποτέ...

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Ο Σταϊκούρας θαυμαστής της sexy Μαρίας Τζινέρη

Δεν ήταν και λίγοι οι παρευρισκόμενοι σε εγκαίνια έργων...

Ο «Satiros II» έριξε αυλαία παρέα με τη Σαπουντζάκη

Φινάλε με γέλιο, συγκίνηση και μια αγκαλιά που συζητήθηκε....

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

Υπάλληλοι του δημάρχου Γιάννη Μώραλη τα στελέχη της «Θύρας 7» που συμμετείχαν στη δολοφονία του Λυγγερίδη!

«Μεροκάματα» στον Δήμο Πειραιά επί ημερών Γιάννη Μώραλη έκαναν...