Το φωτογραφικό αποτύπωμα της χρονιάς που πέρασε και τα πρόσωπα που μαγνήτισαν.
Ποια ήταν η πιο θεαματική… τούμπα της χρονιάς, ποιο αδιάφορο γεγονός μάς «σερβιρίστηκε» με τη μεγαλύτερη επιμονή και ποια πρόσωπα συζητήσαμε περισσότερο εντός των συνόρων μέσα στο έτος που φεύγει; Ολες οι απαντήσεις σε ένα φωτογραφικό αφιέρωμα, που σκοπίμως αφήνει εκτός σχεδόν όλα όσα μας πλήγωσαν -ποιος ο λόγος να θυμόμαστε όσα μας στεναχώρησαν, όταν με κόπο προσπαθούμε να μπούμε στο εορταστικό κλίμα;- και επικεντρώνεται κυρίως σε όσα μας διασκέδασαν, μας ξένισαν ή ακόμη και μας εξόργισαν.
Μαζί με τις θερμότερες ευχές της για το 2014, η «Espresso της Κυριακής» αποχαιρετά το 2013 σκιαγραφώντας για τους αναγνώστες της το αποτύπωμά του, μέσα από τα πρόσωπα που έλαμψαν ή… ξεθώριασαν εντός των συνόρων, αλλά και τις στιγμές οξείας πρόκλησης ή έντονης έκπληξης στον διεθνή χώρο του θεάματος και του gossip. Από τις ανατρεπτικές δηλώσεις του Νότη Σφακιανάκη έως τη μανιώδη και συχνά παράλογη ενασχόληση με το «βασιλικό μωρό» της Βρετανίας και από το χλιδάτο πάρτι με τον Αντώνη Ρέμο έως τα προκλητικά καμώματα της Μάιλι Σάιρους, το flashback σάς ταξιδεύει πίσω στον χρόνο, κλείνοντας με το συγκλονιστικό άλμπουμ των βραβευμένων φωτογραφιών που έκαναν τον γύρο του κόσμου και αποτυπώνοντας με μοναδικό τρόπο γεγονότα, πρόσωπα και στιγμές.
Πέρα από όλα αυτά, θα ήταν παράλειψη να μη σταχυολογήσουμε από τα στατιστικά του facebook για το 2013 (σε μια ανασκόπηση που φανερώνει τι απασχόλησε περισσότερο τους πολίτες μέσα από τις ίδιες τις αναρτήσεις τους) το μοναδικό νέο «κίνημα» που περιλαμβάνεται στο τοπ 10 των θεμάτων που ανακυκλώθηκαν με επιμονή παγκοσμίως. To Harlem Shake, ο τρελός ομαδικός χορός στο Διαδίκτυο, είναι η μόνη έκπληξη σε μια αναμενόμενη λίστα με πρόσωπα και γεγονότα, όπως η εκλογή του νέου Πάπα Φραγκίσκου ή ο θάνατος του Νέλσον Μαντέλα.
Σε μια χορευτική παγκοσμιοποίηση, κατέκτησε Ανατολή και Δύση, Βορά και Νότο, ένωσε μαθητές, φοιτητές, μεταλλωρύχους, ακτιβιστές σε άναρχο χοροπηδητό, συνεπήρε προσωπικότητες εντός και εκτός των συνόρων, έγινε ως και το νέο σύμβολο αντίστασης της νεολαίας στις χώρες της Αραβικής Ανοιξης.

