Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου, 2025

O τελευταίος αποχαιρετισμός του Αλμπέρτου Εσκενάζυ

Ιούλιος του 2025, σε ένα στημένο θεατράκι σε ανοιχτό...

Γιώργος Γιαννόπουλος για το «Σόι σου»: «Είναι ευτυχία και ευλογία αυτή...

«Είναι ευτυχία και ευλογία η συγκυρία αυτής της σειράς»,...

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...

«Σκυταλοδρομία» προσφοράς με τη dream team του ΑΝΤ1

Για περισσότερα από 35 χρόνια ο ΑΝΤ1 ενημερώνει, ψυχαγωγεί αλλά  βάζει παράλληλα και στο επίκεντρο της αποστολής του την κοινωνική προσφορά.

Φτάνει στην τηλεόραση η προσωπική διαφήμιση

Οι εταιρείες θα… επιλέγουν το κοινό τους!

Διακοπή για διαφημίσεις; Στο μέλλον δεν θα χρειάζεται να αλλάζετε κανάλι, αδιαφορώντας για τα προϊόντα που διαφημίζονται. Και αυτό επειδή πολύ απλά θα σας αφορούν προσωπικά.


Η εξατομικευμένη διαφήμιση ετοιμάζεται να κάνει δυναμική εμφάνιση στην αμερικανική αγορά, μέσω της τεχνολογίας Addresable TV, που θα επιτρέπει στους διαφημιζομένους να επιλέξουν ακριβώς το κοινό στο οποίο θέλουν να απευθυνθούν, ώστε να μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα της εκάστοτε καμπάνιας τους.


Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι στα σπίτια όπου υπάρχουν μωρά θα προβάλλονται για παράδειγμα περισσότερες διαφημίσεις για πάνες και βρεφικά γάλατα, ενώ ανάλογα με τις πολιτικές πεποιθήσεις κάθε οικογένειας θα προβάλλονται και τα σχετικά προεκλογικά διαφημιστικά σποτ.
 
Ηδη το Κογκρέσο βλέπει θετικά την εν λόγω υπηρεσία, καθώς όχι μόνο θα επιτρέπει στις εταιρίες να ξοδεύουν πιο έξυπνα το μπάτζετ που διαθέτουν για διαφήμιση, αλλά θα εξυπηρετεί και τα μέλη του σε προεκλογική περίοδο.
 
Η στοχευμένη προβολή διαφημίσεων μπορεί να γίνει εφικτή μέσα από τη συγκέντρωση δημογραφικών δεδομένων, αλλά και πληροφοριών γύρω από τον τρόπο ζωής των ανθρώπων. Χωρίς ο τηλεθεατής να το συνειδητοποιεί, θα αρχίσει να βλέπει διαφημίσεις που τον ενδιαφέρουν περισσότερο όταν θα παρακολουθεί κάποιο πρόγραμμα, υπό την προϋπόθεση ότι το δίκτυό του θα στηρίζει τη συγκεκριμένη τεχνολογία.


Ηδη δύο δορυφορικά κανάλια στις ΗΠΑ προχώρησαν σε συμφωνία με πελάτες από τον χώρο της πολιτικής. Ο όμιλος στον οποίο ανήκει το NBC άνοιξε την πόρτα του στους διαφημιστές ώστε να προσεγγίσουν στοχευμένα περίπου 20 εκατομμύρια νοικοκυριά, μέσω των υπηρεσιών video on demand.


Μελλοντικά οι «προσωπικές» διαφημίσεις θα αποτελούν πραγματικότητα και στη live ροή των τηλεοπτικών προγραμμάτων. Προς το παρόν, τα δίκτυα επιτρέπεται να πουλήσουν μόνο δύο λεπτά στοχευμένων διαφημίσεων ανά μία ώρα, ωστόσο μελλοντικά -με την εξέλιξη της τεχνολογίας- το τοπίο θα διαμορφωθεί διαφορετικά.


ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΑΛΑΜΒΟΚΙΔΗ

spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διπλή «βόμβα» στον ΑΝΤ1 με Μενεγάκη και Κορομηλά

Σαν βόμβα έπεσε στη μιντιακή αγορά η σοβαρή πιθανότητα...

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Η Κατερίνα χτυπά κόκκινο στα social media

Λίγο μετά την κυκλοφορία του «Ακούστε τι μου λέει»...

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

O τελευταίος αποχαιρετισμός του Αλμπέρτου Εσκενάζυ

Ιούλιος του 2025, σε ένα στημένο θεατράκι σε ανοιχτό...

Ο Έλληνας τραγουδιστής που «σαρώνει» τα βραβεία στο εξωτερικό!

Ο Ιορδάνης Αγαπητός, τα τελευταία δέκα χρόνια, έπειτα από πλήθος σπουδαίων συνεργασιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα







Μποζουκια Αθηνα