Σάββατο, 18 Μαΐου, 2024

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για το Σάββατο 18 Μαϊου

ΚΡΙΟΣ: Ανανεώστε το στιλ σας και θα νιώσετε πολύ...

Ο τρελός για τη Ζόζεφιν Νίνο ζητά επανασύνδεση

Ο Νίνο θέλει να επανασυνδεθεί με την Josephine, γι'...

Βραδινές περιπολίες για Ζουγανέλη και Συρίγο!

Ζευγάρια της showbiz σε νυχτερινές εξόδους. Η Κατερίνα Λιόλιου,...

Αθώοι οι ιερείς που κατηγορούνταν για διάδοση fake news για την πανδημία...

Στο εδώλιο του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Βόλου κάθισαν ο ηγούμενος,...

Υφ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γ. Γεωργαντάς: Στην Κηφισιά το myKEPlive λειτούργησε με άψογο τρόπο

Ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αρμόδιος για θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, Γιώργος Γεωργαντάς, βρέθηκε χθες Τρίτη στο κεντρικό ΚΕΠ της Κηφισιάς, στο οποίο λειτουργεί η εφαρμογή mykeplive και από σήμερα μπήκαν σε λειτουργία οι ατομικές ηλεκτρονικές θυρίδες πολιτών και στα υπόλοιπα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου.

Ο Υφυπουργός στη συνάντησή του με τον Δήμαρχο Κηφισιάς Γιώργο Θωμάκο και την Αντιδήμαρχο Δημοσίων Σχέσεων Νίνα Ασπασία Βλάχου είπε μεταξύ άλλων ότι το σύστημα εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης myKEPlive λειτούργησε με άψογο τρόπο ενώ ενημερώθηκε για το πώς επιχειρούν 16 υπάλληλοι των τριών ΚΕΠ του Δήμου με διευρυμένο ωράριο ώστε να εξυπηρετούν άμεσα τους πολίτες και τις επιχειρήσεις της ευρύτερης περιοχής.

Στη συνέχεια ο υφυπουργός Γιώργος Γεωργαντάς δήλωσε:

«Επισκέφθηκα σήμερα το κεντρικό ΚΕΠ Κηφισιάς, ένα ΚΕΠ που από την πρώτη στιγμή εφάρμοσε το σύστημα εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης myKEPlive, με εξαιρετικά αποτελέσματα, πράγμα σημαντικό, ιδίως αυτή την δύσκολη περίοδο.

Θέλω να συγχαρώ τον Δήμαρχο Γιώργο Θωμάκο, την αρμόδια Αντιδήμαρχο Νίνα Βλάχου και όλα τα στελέχη των τριών ΚΕΠ του Δήμου, για την εξαιρετική δουλειά που κάνουν».

Η κα Βλάχου παρουσίασε τον Υφυπουργό στο προσωπικό, δηλώνοντας παράλληλα την ικανοποίηση της που οι εργαζόμενοι είναι απόλυτα εναρμονισμένοι με τις νέες ηλεκτρονικές δομές.

Για τη καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών δια ζώσης και ηλεκτρονικά μίλησε η Προϊσταμένη Δ/νσης  ΚΕΠ, Παρασκευή Φώτη.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ο Υφυπουργός συνομίλησε με τους εργαζόμενους προκειμένου να διαπιστώσει τις προκλήσεις των νέων συστημάτων αλλά και με πολίτες οι οποίοι εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τα ΚΕΠ Κηφισιάς.

Τα ΚΕΠ του Δήμου Κηφισιάς το πρώτο 9μηνο του 2020 διεκπεραιώσαν συνολικά περισσότερες από 14.000 υποθέσεις πολιτών.

Στο κεντρικό ΚΕΠ λειτουργεί από τα τέλη Ιουλίου η εφαρμογή mykeplive δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση. Περισσότερα από 100 ραντεβού έχουν εξυπηρετηθεί από το ΚΕΠ Κηφισιάς με τη νέα εφαρμογή.

7 Large 1536x1024 1 45 Large 1068x1442 1 46 Large 1536x1024 1

Στα τρία ΚΕΠ του Δήμου έχουν δημιουργηθεί θυρίδες υποδοχής αιτημάτων πολιτών. Οι θυρίδες, αποτελούν στην ουσία ένα «ψηφιακό γραμματοκιβώτιο» μέσα από το οποίο γίνεται η επικοινωνία του πολίτη με το ΚΕΠ.

{{-PCOUNT-}}13{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αχιλλέας Πλακίδας: Η κραυγή απόγνωσης του ιδιοκτήτη του γνωστού μπαρ στα Λαδάδικα

Υπό διωγμό φαίνεται πως είναι το υγιές επιχειρείν από...

Πέφτει οριστικά αυλαία για τη «Μουρμούρα»

Tέλος η «Μουρμούρα»! Στο κατώφλι της 12ης σεζόν, η...

Ζωζώ Σαπουντζάκη: «Δεν ισχύει ότι πούλησα το σπίτι στην Κινέτα»

Επίσημη διάψευση από τη Ζωζώ Σαπουντζάκη για την πώληση...

Έλιωσε ο πάγος για Γκρέυ και Ηλιάδη

Επρεπε να περάσουν δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια για να μιλήσουν...

Με φόρα και τρίωρο πρωινό η Σκορδά στο Mega

Τρίωρη πρωινή εκπομπή για τη Φαίη Σκορδά στο Mega!...

4amea: Γιορτή – υπόκλιση στην ηρωίδα μητέρα

Εντυπωσιακή ήταν η εκδήλωση που διοργάνωσε η 4amea της...

Κώστας Κωστόπουλος: Χωρίς «λεκέ» βιασμού ο «mister Σασμός»

«Εχω σοβαρές αμφιβολίες και μακάρι να ήταν διαφορετικό το...