Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Love is in the air: Είπε το «ναι» την ώρα της πτήσης

Η αγάπη σε κάνει να πετάς στα σύννεφα, οπότε...

Ανέβηκε επικίνδυνα η θερμοκρασία με τη νέα φωτογράφιση της Ταραμπάνκο

Η Κάτια Ταραμπάνκο έφερε τον «καύσωνα» μέσα στον Απρίλιο....

Καμπάνα σε 74χρονο που «έλουζε» με χυδαία υπονοούμενα νεαρή σερβιτόρα στην Καβάλα

Καταδικάστηκε από το δικαστήριο για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας ένας...

Παπαθωμά και Πετράκος αμφισβητούν την ύπαρξη της αφρικανικής σκόνης

«Μας ψεκάζουν, μας σκοτώνουν με χημικά» βροντοφώναξαν η Θεοφανία...

Υφ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γ. Γεωργαντάς: Στην Κηφισιά το myKEPlive λειτούργησε με άψογο τρόπο

Ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αρμόδιος για θέματα Απλούστευσης Διαδικασιών, Γιώργος Γεωργαντάς, βρέθηκε χθες Τρίτη στο κεντρικό ΚΕΠ της Κηφισιάς, στο οποίο λειτουργεί η εφαρμογή mykeplive και από σήμερα μπήκαν σε λειτουργία οι ατομικές ηλεκτρονικές θυρίδες πολιτών και στα υπόλοιπα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου.

Ο Υφυπουργός στη συνάντησή του με τον Δήμαρχο Κηφισιάς Γιώργο Θωμάκο και την Αντιδήμαρχο Δημοσίων Σχέσεων Νίνα Ασπασία Βλάχου είπε μεταξύ άλλων ότι το σύστημα εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης myKEPlive λειτούργησε με άψογο τρόπο ενώ ενημερώθηκε για το πώς επιχειρούν 16 υπάλληλοι των τριών ΚΕΠ του Δήμου με διευρυμένο ωράριο ώστε να εξυπηρετούν άμεσα τους πολίτες και τις επιχειρήσεις της ευρύτερης περιοχής.

Στη συνέχεια ο υφυπουργός Γιώργος Γεωργαντάς δήλωσε:

«Επισκέφθηκα σήμερα το κεντρικό ΚΕΠ Κηφισιάς, ένα ΚΕΠ που από την πρώτη στιγμή εφάρμοσε το σύστημα εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης myKEPlive, με εξαιρετικά αποτελέσματα, πράγμα σημαντικό, ιδίως αυτή την δύσκολη περίοδο.

Θέλω να συγχαρώ τον Δήμαρχο Γιώργο Θωμάκο, την αρμόδια Αντιδήμαρχο Νίνα Βλάχου και όλα τα στελέχη των τριών ΚΕΠ του Δήμου, για την εξαιρετική δουλειά που κάνουν».

Η κα Βλάχου παρουσίασε τον Υφυπουργό στο προσωπικό, δηλώνοντας παράλληλα την ικανοποίηση της που οι εργαζόμενοι είναι απόλυτα εναρμονισμένοι με τις νέες ηλεκτρονικές δομές.

Για τη καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών δια ζώσης και ηλεκτρονικά μίλησε η Προϊσταμένη Δ/νσης  ΚΕΠ, Παρασκευή Φώτη.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ο Υφυπουργός συνομίλησε με τους εργαζόμενους προκειμένου να διαπιστώσει τις προκλήσεις των νέων συστημάτων αλλά και με πολίτες οι οποίοι εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τα ΚΕΠ Κηφισιάς.

Τα ΚΕΠ του Δήμου Κηφισιάς το πρώτο 9μηνο του 2020 διεκπεραιώσαν συνολικά περισσότερες από 14.000 υποθέσεις πολιτών.

Στο κεντρικό ΚΕΠ λειτουργεί από τα τέλη Ιουλίου η εφαρμογή mykeplive δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση. Περισσότερα από 100 ραντεβού έχουν εξυπηρετηθεί από το ΚΕΠ Κηφισιάς με τη νέα εφαρμογή.

7 Large 1536x1024 1 45 Large 1068x1442 1 46 Large 1536x1024 1

Στα τρία ΚΕΠ του Δήμου έχουν δημιουργηθεί θυρίδες υποδοχής αιτημάτων πολιτών. Οι θυρίδες, αποτελούν στην ουσία ένα «ψηφιακό γραμματοκιβώτιο» μέσα από το οποίο γίνεται η επικοινωνία του πολίτη με το ΚΕΠ.

{{-PCOUNT-}}13{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Καρφιά Σολωμού για την Μπάρκα

«Καμπανιά» από τη Μαρία Σολωμού. «Δεν θα πάω ποτέ...

Ο Σταϊκούρας θαυμαστής της sexy Μαρίας Τζινέρη

Δεν ήταν και λίγοι οι παρευρισκόμενοι σε εγκαίνια έργων...

Ο «Satiros II» έριξε αυλαία παρέα με τη Σαπουντζάκη

Φινάλε με γέλιο, συγκίνηση και μια αγκαλιά που συζητήθηκε....

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

Υπάλληλοι του δημάρχου Γιάννη Μώραλη τα στελέχη της «Θύρας 7» που συμμετείχαν στη δολοφονία του Λυγγερίδη!

«Μεροκάματα» στον Δήμο Πειραιά επί ημερών Γιάννη Μώραλη έκαναν...