Κυριακή, 7 Αυγούστου, 2022

Νίκος Ορφανός για Λιγνάδη: «Η υπόθεση δεν έχει τελεσιδικίσει, εκκρεμεί το εφετείο»

Ο Νίκος Ορφανός μίλησε στο περιοδικό Λοιπόν για το...

Νένα Χρονοπούλου για Μητρόπουλο: «Η σχέση μας ήταν πάντα ειλικρινής»

Στο περιοδικό Λοιπόν παραχώρησε μια πολύ όμορφη συνέντευξη η...

Δείτε πού «τσακώσαμε» τη Πάολα – Μαζί της και ο πατέρας της κόρης της, Φώτη Ζογλοπίτης

Η Πάολα αυτή την περίοδο είναι με μια βαλίτσα...

Σπορ και θέαμα στις ελληνικές παραλίες με τις 8 ομορφότερες αθλήτριες

Δώρα Παντέλη Από άλλο πλανήτη η Δώρα Παντέλη. Σε κάθε...

ΟΠΑΠ και συνεργάτες μαζί… σε ρυθμό Fast Forward

Κέρδισαν τις εντυπώσεις, με ρεκόρ συμμετοχών, οι διαδραστικές ψηφιακές εκδηλώσεις για την παρουσίαση της στρατηγικής της εταιρείας

Τη νέα επιχειρηματική στρατηγική Fast Forward και το σχεδιασμό του για τη νέα εποχή στο δίκτυο των πρακτορείων του, παρουσίασε ο ΟΠΑΠ στο Διοικητικό Συμβούλιο της  Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρακτόρων (ΠΟΕΠΠΠ) και στο δίκτυο συνεργατών του σε όλη την Ελλάδα.

Προσαρμοσμένος στα νέα δεδομένα ψηφιακής επικοινωνίας και συνεργασίας που διαμορφώνονται, ο ΟΠΑΠ διοργάνωσε με επιτυχία τις ειδικές e-εκδηλώσεις, με την ονομασία «Customer Xperience – Η επιτυχία ξεκινά από εσένα», από τις 6 έως τις 13 Μαΐου 2021. Μάλιστα, σημειώθηκε ρεκόρ διαδικτυακών συμμετοχών, καθώς περισσότεροι από 2.500 συνεργάτες του ΟΠΑΠ συνδέθηκαν, παρακολούθησαν και συμμετείχαν ενεργά στις σχετικές παρουσιάσεις.

Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο ΟΠΑΠ διεξήγαγε ψηφιακά τις ετήσιες εκδηλώσεις για τους συνεργάτες του, εγκαινιάζοντας μια νέα καινοτόμο μορφή επικοινωνίας με το δίκτυο του. Όλες οι ψηφιακές εκδηλώσεις άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις στους συμμετέχοντες, καθώς αποτέλεσαν μια δυναμική πλατφόρμα ανοιχτού διαλόγου και διαδραστικής συζήτησης. Χαρακτηριστικά, οι πράκτορες του ΟΠΑΠ κατέθεσαν ψηφιακά περίπου 500 ερωτήσεις, λαμβάνοντας απαντήσεις ζωντανά από τα στελέχη της εταιρείας.

O Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ Jan Karas, o Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Οδυσσέας Χριστοφόρου, ο Chief Retail Officer Βάιος Καραντίνος και στελέχη του δικτύου συμμετείχαν στις ψηφιακές εκδηλώσεις και συζήτησαν διεξοδικά για όλα τα θέματα που αφορούν τα νέα έργα και τις εμπορικές πρωτοβουλίες της εταιρείας.

1
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas

Όπως επισήμανε ο Jan Karas, οι ψηφιακές εκδηλώσεις ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες, ενώ η χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων για την επικοινωνία με το δίκτυο των συνεργατών ταιριάζει απόλυτα με τις βασικές κατευθύνσεις της στρατηγικής Fast Forward, που αποτελείται από έξι πυλώνες και – μεταξύ άλλων – εστιάζει στην τοποθέτηση του Πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας, την ενίσχυση του εταιρικού και των προϊοντικών Brand.

Δημοφιλείς ειδήσεις  Δολοφονία 17χρονης: Δείτε ποιοι κακοποίησαν σεξουαλικά μερικά χρόνια πριν την άτυχη κοπέλα και τον αδελφό της

Ειδικότερα για τα πρακτορεία ΟΠΑΠ, τονίστηκε ότι προτεραιότητα παραμένει η διατήρηση της ισχυρής θέσης του δικτύου και η διερεύνηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης. Ήδη τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ έχουν καθιερωθεί ως τοπικοί προορισμοί διασκέδασης και βασικός στόχος παραμένει η περαιτέρω εξέλιξη τους, με αναβάθμιση των ψηφιακών τους δυνατοτήτων και της παικτικής εμπειρίας που προσφέρουν στους πελάτες.

2 1
Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Οδυσσέας Χριστοφόρου

«Η επικοινωνία με τους συνεργάτες μας είναι πολύ σημαντική για εμάς. Στηρίζουμε έμπρακτα το δίκτυο μας και είμαστε δίπλα του, αξιοποιώντας όλα τα μέσα που μας δίνει η σύγχρονη τεχνολογία», τόνισε ο Οδυσσέας Χριστοφόρου.

3
Ο Chief Retail Officer του ΟΠΑΠ, Βάιος Καραντίνος

Όπως επισημάνθηκε στους συνεργάτες, ο  ΟΠΑΠ θα εξακολουθήσει να επενδύει στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων του. Ταυτόχρονα, θα συνεχιστεί το πρόγραμμα ανάπτυξης των καταστημάτων, ενώ θα προωθηθεί περαιτέρω η αισθητική, τεχνολογική και οπτικοακουστική αναβάθμιση τους.  Ήδη βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη το νέο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις, που είναι ήδη διαθέσιμο στα πρακτορεία, με στόχο την ενίσχυση της πιστότητας της πελατειακής τους βάσης. «Οι πρωτοβουλίες μας εστιάζουν στην ικανοποίηση του πελάτη, ώστε να εξασφαλιστούν μακροπρόθεσμα οφέλη, τόσο για τον ΟΠΑΠ, όσο και για τους συνεργάτες του», σημείωσε ο Βάιος Καραντίνος.

4 3
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas, ο Chief Retail Officer του ΟΠΑΠ, Βάιος Καραντίνος, και ο OPAP Stores Director, Βαγγέλης Γκεβέζος

{{-PCOUNT-}}14{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τους αναγνωρίζετε; Πόζαραν μερικά χρόνια πριν σε έξοδό τους

Τα νεαρά άτομα της φωτογραφίας που πόζαραν σε βραδινή...

Στα σοκάκια της Μυκόνου νυχτοπερπάτησαν και τους «τσάκωσε» ο φωτογραφικός μας φακός

Νυχτοπερπάτησαν στα σοκάκια του νησιού των Ανέμων και τους...

Δείτε πώς είναι σήμερα η Τζέλα Παυλάκου και με τι ασχολείται

Η Τζέλα Παυλάκου ήταν από τις κεντρικές παρουσιάστριες των δελτίων...

Η Ρούλα Ρέβη ποζάρει με τον γιο της στην αυλή του σπιτιού τους στην Τήνο

Η Ρούλα Ρέβη με τον Αποστόλη Τότσικα και τα...

Ρινγκ το κρεβάτι διάσημου πολιτικού: Ερωμένες, ξυλοδαρμοί, πειστήρια οργής και μυστικές συμφωνίες

Απιστίες, παράνομοι «εκρηκτικοί» δεσμοί, παράλληλες σχέσεις και «συμφωνίες σιωπής»...

Διακοπές στην Αμοργό για την τραγουδίστρια

Στην Αμοργό απολαμβάνει τις διακοπές της η γνωστή τραγουδίστρια. Είχε...

Εσπευσμένα από τη Σύρο σε νοσοκομείο της Αθήνας ο Ερρίκος Ανδρέου – Η παρέμβαση της Λάτση

H «Espresso» αποκαλύπτει όλα όσα έγιναν με τον σκηνοθέτη...