Tο χαλάρωμα σε μπανιέρα με ζεστό νερό είναι σαν το περπάτημα, το τζόκινγκ και το ποδήλατο

Βαριέστε το τρέξιμο; Βυθιστείτε στην μπανιέρα σας! Ερευνητές του πανεπιστημίου του Κόβεντρι έχουν καλά νέα για όσους δεν τα πάνε καλά με την άσκηση, αφού διαπίστωσαν ότι το τακτικό μπάνιο σε μπανιέρα γεμάτη με ζεστό νερό μπορεί να μιμηθεί πολλά από τα οφέλη που έχουν το περπάτημα, το τζόκινγκ και το ποδήλατο.

Αυτό συμβαίνει επειδή αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος, τη θερμοκρασία του σώματος και τον καρδιακό ρυθμό, και μπορεί να βοηθήσει αυτή η συνήθεια στη βελτίωση της καρδιαγγειακής υγείας, στην ανάπτυξη των κυττάρων και την επιδιόρθωσή τους, ενώ μπορεί να λειτουργήσει και ως αντικαταθλιπτικό. Στα οφέλη επίσης συγκαταλέγονται η μείωση της υπέρτασης, η μείωση των φλεγμονών και ο καλύτερος έλεγχος του σακχάρου σε ανθρώπους με διαβήτη τύπου 2.

Δυστυχώς όμως αυτές οι «θερμές» θεραπείες δεν βοηθούν στην απώλεια λίπους ή στη βελτίωση της μυϊκής μάζας και της οστικής πυκνότητας. Ωστόσο οι ερευνητές πιστεύουν ότι ο συνδυασμός της άσκησης με τα θερμά μπάνια στην μπανιέρα ή τη σάουνα μπορεί να έχει αποτέλεσμα την καλύτερη υγεία, σύμφωνα με τον Τσαρλς Στιούαρτ, έναν από τους επιστήμονες που συμμετείχαν στην έρευνα. Οι ερευνητές έλαβαν υπόψη ότι σε πολλές χώρες, όπως η Φινλανδία, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα, τα καυτά λουτρά και οι σάουνες είναι πολύ δημοφιλή. «Όλοι αυτοί οι πολιτισμοί εκθειάζουν τα οφέλη αυτών των πρακτικών για την υγεία και τώρα ξέρουμε ότι είχαν δίκιο όλο αυτό τον καιρό» συμπλήρωσε ο Στιούαρτ.

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ