Τετράποδα μοντέλα…

Η Φίβλα και ο Βίταμιν είναι δύο υπέροχα πόνυ που αποτελούν τους τουριστικούς πρέσβεις των νησιών Σέτλαντ.

Δύο ανερχόμενα μοντέλα επέλεξε το υπουργείο Πολιτισμού της Σκωτίας για τη διαφήμιση των νησιών Σέτλαντ. Πρόκειται για τη Φίβλα και τον Βίταμιν, που αν και πρωτάρηδες στον χώρο του μόντελινγκ, στήθηκαν με μεγάλη άνεση μπροστά στον φακό και πόζαραν με φόντο ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα στο αρχιπέλαγος που βρίσκεται έξω από τις βορειοανατολικές ακτές της Σκωτίας. Μην πάει όμως το μυαλό σας σε καλλίγραμμα μοντέλα με σφιχτά σώματα, ζουμερές καμπύλες και αψεγάδιαστη επιδερμίδα. Οι «τουριστικοί πρέσβεις» της Σκωτίας είναι δύο γλυκύτατα… πόνυ!

Οι υπεύθυνοι πίσω από την τουριστική καμπάνια «Visit Scotland» (Επισκεφτείτε τη Σκωτία) αποφάσισαν να πρωτοτυπήσουν. Φρόντισαν ωστόσο να προνοήσουν για την γκαρνταρόμπα των μοντέλων τους, παραγγέλνοντας πολύχρωμα πουλοβεράκια πλεγμένα με τοπικό μαλλί. Στόχος άλλωστε είναι να προσελκύουν το ενδιαφέρον των τουριστών προβάλλοντας τη φυσική και ιστορική ομορφιά των νησιών Σέτλαντ: τον συνδυασμό του καταπράσινου τοπίου με το γαλάζιο της θάλασσας, τις βραχώδεις ακτές, τα εντυπωσιακά αρχαία κάστρα, αλλά και την πλούσια χλωρίδα και πανίδα.

Τα πόνυ Σέτλαντ είναι ένα είδος μικρού αλόγου που, όπως αποκαλύπτει και η ονομασία του, κατάγεται από τα νησιά Σέτλαντ. Το ύψος του κυμαίνεται από 71 μέχρι 101 εκατοστά, ενώ κύρια χαρακτηριστικά του είναι το βαρύ τρίχωμα, τα κοντά πόδια και ο αυξημένος δείκτης ευφυίας. Τα πόνυ Σέτλαντ είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά και χρησιμοποιούνται τόσο για μετακινήσεις όσο και για μεταφορές.

«Θέλαμε να βγάλουμε φωτογραφίες που να προβάλλουν τα εντυπωσιακά φυσικά τοπικά στοιχεία της Σκωτίας, αλλά και να εντάξουμε μερικούς αληθινούς γηγενείς!», δήλωσε ο εκπρόσωπος της καμπάνιας «Visit Scotland». Την γκαρνταρόμπα των τετράποδων πρωταγωνιστών επιμελήθηκε ο τοπικός σχεδιαστής Ντόριν Μπράουν, που έπλεξε στο χέρι τα πουλοβεράκια τους χρησιμοποιώντας ελαφριά προβιά από πρόβατα Σέτλαντ. Η σχεδόν δαιδαλώδης συνύφανση των διαφορετικών χρωμάτων και μοτίβων είναι χαρακτηριστική της περιοχής. «Η Φίβλα και ο Βίταμιν δεν χρειάζονταν στην πραγματικότητα πουλοβεράκια για να διατηρηθούν ζεστά, παρά το ψυχρό κλίμα των νησιών. Τα ρούχα χρησίμευσαν ουσιαστικά για την προώθηση της τοπικής μόδας. Και τα δύο πόνυ παρέμειναν ήρεμα τις στιγμές που τους περνούσαμε τα πουλοβεράκια από τα πόδια και τους τα κουμπώναμε στο μπροστινό μέρος του θώρακά τους σαν… επαγγελματίες μοντέλα!» δήλωσε ο εκπρόσωπος της καμπάνιας, επισημαίνοντας ότι τα ζώα δεν ενοχλήθηκαν καθόλου από την αυξημένη προσοχή των περαστικών, αντιθέτως απόλαυσαν την ανεπανάληπτη αυτή εμπειρία.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ