Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Μητέρα του 39χρονου που κατηγορείται πως δολοφόνησε τη σύντροφό του: «Θα τον έπνιγα με τα χέρια μου»

15/01/2024 - 11:19 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ξέσπασε η μητέρα του συντρόφου της αδικοχαμένης Γεωργίας που κατηγορείται για τη δολοφονία της.

«Νιώθω φρίκη, έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Ζητάω να ομολογήσει. Αυτοί οι άνθρωποι δεν χρειάζονται φυλακή, χρειάζονται σκότωμα. Και φυλακή να μπει, δεν θα γυρίσει πίσω αυτή η μέρα.

Η φυλακή δεν είναι τιμωρία, λυπάμαι που το λέω γιατί είμαι μάνα. Είμαι πολύ θυμωμένη μαζί του και δεν θέλω να του μιλήσω. Αν τον έβλεπα θα τον έπνιγα με τα ίδια μου τα χέρια.

Στους γονείς της κοπέλας δεν έχω μούτρα να μιλήσω. Αν θελήσουν να επικοινωνήσουν μαζί, ακόμα και να με βρίσουν… Συμπάσχω», δήλωσε στην εκπομπή «Super Κατερίνα».